اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

تدوین بودجه سال 92 اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از تدوین بودجه سال 92 شهر اردبیل خبر داد.

تدوین بودجه سال 92 اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: تدوین بودجه سال 92 به سرعت و بر اساس برنامه پنج ساله در حال انجام است و انتظار می‌رود تا اواسط بهمن ماه بودجه سال 92 تقدیم شورای شهر شود.

این مسئول از رونق گرفتن مجموعه بازار طلافروشان اردبیل خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با پایین آوردن قیمت‌ها در این مجتمع شاهد فروش و بهره‌وری بیشتر باشیم.

شهردار اردبیل در خصوص لکه‌گیری معابر نیز گفت: برای سال آینده سقفی را با هدف لکه‌گیری معابر شهرداری مناطق مختلف در نظر گرفتیم تا با رقمی در حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان بتوانند لکه‌گیری را از اولین روزهای سال آینده مدنظر قرار دهند.

بدری اظهار داشت: در سر جمع 3 میلیارد و 800 میلیون تومان افزایش درآمد و حدود یک میلیارد تومان صرفه‌جویی را در هزینه‌کردها شاهد بودیم به طوری که بر اساس پیش‌بینی بودجه سال 90 عملاً 60.8 میلیارد تومان مصوبه داشتیم که در اجرا این رقم به 64 میلیارد تومان رسید.

وی اضافه کرد: در زمینه هزینه‌ها در کنار یک میلیارد تومان صرفه‌جویی 4 میلیارد تومان نیز در هزینه‌های عمرانی صرفه‌جویی داشتیم و در مجموع تراز مالی سال 90 مثبت بوده است که با پرداخت بدهی‌های سال‌های قبل یک روند مثبت را در درآمدزایی و هزینه‌کردها شاهد بودیم.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه پنج ساله راهبردی ـ استراتژیک شهری اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: دستاوردهای کلی برنامه استراتژیک شهرداری اردبیل تبیین چشم‌انداز شهر اردبیل در افق 20 ساله، تبیین اهداف کلان شهرداری در 9 راهبرد اصلی و 47 استراتژی مهم و اساسی است.

وی با قدردانی از مشارکت‌کنندگان در مراحل مختلف تهیه و تدوین برنامه به ویژه شورای شهر، نمایندگان مردم در مجلس، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، خبرگان شهر و اساتید دانشگاهی ابراز امیدواری کرد این سند در برنامه‌ریزی‌ها مد نظر قرار گیرد.

این مسئول اظهار داشت: تبیین بیش از 500 طرح، برنامه و پروژه، برنامه‌ریزی به تفکیک معاونت‌های شهرداری مناطق مختلف شهری، اولویت شهرها، پروژه‌ها و قابلیت گزارش‌گیری در سطوح منطقه و معاونت از جمله دستاوردهای کلی برنامه استراتژیک شهرداری اردبیل است.

شهردار اردبیل همچنین ارائه برنامه استراتژیک اردبیل به صورت نرم‌افزاری برای نخستین بار در کشور را از دیگر دستاوردها اعلام کرد و افزود: این برنامه قابلیت ارتقا و هماهنگی نرم‌افزاری با نرم‌افزارهای موجود در شهرداری را دارد.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول