اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز شورای شهر مشهد

اصلاح و متمم بودجه سال 91 شهرداری مشهد تصویب شد

خبرگزاری فارس: امروز در شورای شهر مشهد اصلاح و متمم بودجه سال 91 شهرداری مشهد با حداکثر آرا به تصویب رسید.

اصلاح و متمم بودجه سال 91 شهرداری مشهد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بعد از ظهر امروز در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر  مشهد اعضای شورای شهر مشهد در ارتباط با اصلاح و متمم بودجه سال 91 شهرداری مشهد به تبادل نظر پرداختند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای شهر مشهد اظهار کرد: بودجه امسال چند ویژگی داشت، در بودجه سال 91 برای نخستین بار و به ‌صورت تکمیلی تنها بودجه‌های عمرانی علاوه بر برنامه و طرح در پروژه، در ریز پروژه نیز تعریف شد به‌ گونه‌ای که کارشناسان می‌توانند تحقق و عدم تحقق پروژه را بررسی کنند.

مفیدی افزود: در سیاست‌گذاری شورای شهر مشهد مقرر شد در متمم تغییرات اساسی نداشته چون هر سال متمم انحرافات را جبران می‌کرد و خوشبختانه متمم شهرداری نسبت به مصوبات بسیار ناچیز است و این نشان از نظم در خدمات دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمع درآمدهای شهرداری در بخش غیر اوراق 3 هزار و 287 میلیارد است و سهم جاری 494 میلیارد تومان است و در بخش عمرانی 2 هزار و 790 میلیارد تومان در اصلاح متمم است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای شهر مشهد یادآور شد: در مصوب بیش از 480 میلیارد تومان و در متمم بیش از 492 میلیارد شده که متمم نسبت به مصوبه در بخش خدمات اداری و شهری 13 میلیارد و 700 میلیون افزایش داشته است.

مفیدی متذکر شد: این عدد در وظیفه خدمات اداری در بخش پرسنلی 28 میلیارد تومان، 2 میلیارد افزایش پیدا کرده و 30 میلیارد تومان شده است.

وی اذعان کرد: در بخش خدمات شهری و اداری 6 میلیارد و 900 میلیون افزایش یافته که ریزکدها از نظر کمیسیون قابل قبول بوده است و از منظر بودجه و نظم بر بودجه و عنایت به تمام کدهای هزینه بر جاری از نهادهای عمومی است که تمام بدهی‌های آن به‌روز است.

در ادامه رئیس کمیسیون فنی و عمرانی و طرح ریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: در عمران شهری تغییرات ما برخلاف سال‌های گذشته 0.5 درصد است و در بودجه معاونت شهرسازی حدود 10.89 افزایش داشته که ضمن توسعه فعالیت آنها افزایش پیدا کرده است.

داوودآبادی افزود: حدود 19.11 درصد پروژه‌های عمرانی توسعه داشته و معاونت فنی و عمرانی 19.11 درصد تغییر مثبت و در آب‌های سطحی 20.50درصد افزایش وجود داشته و در هفت ‌ماه فعالیت‌های عمران شهری به بهترین شکل با توجه به ریز پروژه‌ها کنترل شده است.

در ادامه عضو کمیسیون فنی، عمرانی و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: دو پیشنهاد برای بودجه در متمم کمیسیون خدمات شهری داریم یکی بحث مطالعات که باید به تصویب کمیسیون تخصصی برسد و دیگر پروژه‌هایی که مربوط به مناطق است و باید دوباره به تصویب برسد.

انتهای پیام/70001/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول