اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

سرانه بودجه‌ای شهرداری اردبیل 230 هزار تومان است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: سرانه بودجه‌ای شهرداری اردبیل برای هر شهروند 230 هزار تومان است در حالی که این رقم از میانگین کشوری بسیار پایین‌تر است.

سرانه بودجه‌ای شهرداری اردبیل 230 هزار تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در نشست اعضای شورای شهر اردبیل با حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر در نیمه نخست امسال 55.5 میلیارد تومان کار عمرانی انجام دادند که این پروژه‌ها در شش مرحله و در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری رسید.

این مسئول افزود: عمده این پروژه‌ها سال 91 آغاز شد و با تلاش مضاعف در نیمه نخست همین سال تکمیل شده که بارزترین آن آسفالت و بهسازی معابر بوده است.

جذب سرمایه‌‌گذاران، اردبیل را از بن‌بست نجات می‌دهد

بدری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس در ترغیب سرمایه‌گذاران برای حضور در اردبیل، ابراز داشت: سرمایه‌گذار تیراژه قرار است طرح‌های توسعه‌ای خود را در زمینه‌های مختلف انجام دهد.

شهردار اردبیل ادامه داد: قرار است هفته آینده طرح مصوبی را در اختیار این سرمایه‌گذار قرار دهیم تا به سرعت عملیات اجرایی پروژه‌های سرمایه‌‌گذاری آغاز شود.

وی، فعال بودن ستاد سرمایه‌گذاری شهر اردبیل را در سرازیر شدن درآمدها و حل بسیاری از مشکلات موثر و مفید اعلام کرد و افزود: ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم موانع پیش رو در این زمینه را برطرف کنند و در بودجه سال آینده به قانون جامع مالیاتی بر اساس توان استان‌ها و مستثنی کردن برخی از استان‌های کمتر توسعه یافته و شهرداری‌های آنها از پرداخت مالیت‌های سنگین توجه کنند.

بدری در ادامه بیان داشت: نمایندگان استان با ارتباط‌ گیری و تعامل بهتر از طریق وزارت کشور و شهرداری‌ها می‌توانند کمک‌های ملی و دولتی بسیاری را سرازیر استان کنند تا بتوانیم بخشی از نارسایی‌های کارمان را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل اعطای وام 2 میلیارد تومانی برای خرید ماشین‌آلات و پیگیری برخی مطالبات را از طریق نمایندگان خواستار شد و گفت: دولت در پرداخت تعهدات قانونی خود به شهرداری‌ها به ویژه 10 درصد فروش سوخت کار خاصی انجام نداده و یارانه بلیط را نیز تا کنون پرداخت نکرده است.

این مسئول در پایان اذعان نداشت: از نمایندگان مردم استان در مجلس انتظار داریم در جذب بودجه و اعتبارات به ویژه تملک و دارایی برای شهرداری‌ها یاریگر ما باشند چرا که در حال حاضر 70 درصد منابع درآمدی خودمان را از محل مساعدت همشهریان تامین می‌کنیم.

انتهای پیام2122/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول