اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

بودجه 92 انقباضی است

خبرگزاری فارس:‌ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل شرایط موجود، نگاه به بودجه سال 92 انقباضی خواهد بود، گفت: وضعیت کشور به لحاظ منابع عمومی وضعیت عادی نیست.

بودجه 92 انقباضی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری امروز در حاشیه حضور اعضا کمیسیون عمران مجلس در حوزه انتخابیه بندرعباس، گفت: با توجه به شکل‌گیری بودجه 90 ضرورت دارد با توجه به وضعیت عمومی کشور و نگاه واقع بینانه حرکت کرد.

وی با بیان اینکه نگاه به بودجه 92 به دلیل شرایط موجود نگاهی انقباضی خواهد بود، افزود: قطعا روند توسعه در هرمزگان روندی رو به رشد بوده و طبعا در آینده نیز این رشد و شتاب باید حفظ شود.

به گفته عضو هیئت رئیسه مجلس اگر حرکت کنونی توسعه در هرمزگان متوقف شود،‌ قطعا قبل از اینکه تبعات آن منطقه‌ای باشد، ملی خواهد بود.

آشوری بیان داشت: سه سال قبل از کمیسیون عمران مجلس خواسته شد که گره‌های کور هرمزگان را در قالب سند بودجه رفع و به حالت اجرایی در آورد.به عنوان نمونه هرمزگان در مبحث سلامت که بار تکفل استان‌های شرقی را نیز بعضا به دوش می‌کشد با مشکلاتی روبروست.

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس افزود: در حال حاضر عملیات ساخت بیمارستان 220 تخت‌خوابی بندرعباس به طور کامل متوقف شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به کمبود آب شرب در استان و نبود منابع پایدار آبی در سال‌های گذشته این چنین نتیجه‌گیری شد که تامین آب در هرمزگان باید با بهره‌گیری از راه‌های تلفیقی ( آب‌شیرین کن‌های دو منظوره) محقق شود که با اجرای چندین طرح پایلوت مشخص شد که این روش می‌تواند به عنوان پایدارترین منبع مورد توجه قرار داشته باشد

به گفته آشوری وضعیت کشور به لحاظ منابع عمومی وضعیتی عادی نیست و از همین رو باید متناسب با شرایط جهت‌گیری داشت.

محمد آشوری نماینده شهرستان‌های بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر به همراه برخی از اعضا کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های بندرعباس و قشم بازدید کرد.

انتهای پیام/88001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول