اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس:

دولت بودجه‌ای به دو‌بانده شدن جاده علویجه اختصاص نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بودجه‌های دولتی مناسب نیست و با توجه به این موضوع تصور نمی‌کنم امسال بودجه‌ای از سوی دولت برای دوبانده شدن جاده علویجه اختصاص داده شود.

دولت بودجه‌ای به دو‌بانده شدن جاده علویجه اختصاص نمی‌دهد

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه وضعیت جاده علویجه باید ساماندهی شود، اظهار کرد: فرمانداری نجف‌آباد باید پیگیری‌های لازم را در راستای اختصاص بودجه‌های مورد نیاز برای دو‌بانده شدن جاده علویجه دنبال کند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به وضعیت جاده علویجه در سفر هیئت دولت به اصفهان مقرر شد که بودجه‌های لازم از سوی دولت به این جاده اختصاص یابد اما با وجود گذشت سه سال از این موضوع هنوز این مصوبه دولت اجرایی نشده است و آیا اقدامی در راستای اجرایی شدن این مصوبه انجام داده‌اید، افزود: امسال وضعیت تخصیص بودجه‌ها در کشور مناسب نیست.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این موضوع بودجه‌‌های تعیین شده برای دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان نیز تخصیص نمی‌یابد و امسال با وضعیت بودجه‌ها در کشور پیگیری در زمینه تخصیص بودجه‌های دولتی به این جاده نیز به نتیجه نمی‌رسد و تصور نمی‌کنم امسال بودجه‌ای از سوی دولت برای دوبانده شدن جاده علویجه اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاعاتی که در اختیار دارم حاکی از این است که دو‌بانده شدن جاده علویجه جزو پروژه‌های ملی محسوب نشده است، ادامه داد: با توجه به این موضوع اعتبارات استانی باید برای دو‌بانده شدن جاده علویجه پیش‌بینی شود و اعتبارات استانی نیز در اختیار فرمانداران است.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه پیگیری جاده علویجه به از یک سو به حوزه شهرستان شاهین‌شهر و از سوی دیگر نیز به حوزه نجف‌آباد اختصاص دارد، تاکید کرد: درصدد پیگیری در راستای دریافت بودجه‌های دولتی برای دو‌بانده شدن این جاده هستیم و پیگیری‌های لازم باید در این زمینه صورت بگیرد اما در حال حاضر وضعیت بودجه‌های دولتی مناسب نیست.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول