اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز تأکید کرد

گسترش فضاهای کتابخانه‌ها در روستاهای البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز بر توسعه و گسترش فضاهای کتابخانه‌ای در روستاهای البرز تأکید کرد.

گسترش فضاهای کتابخانه‌ها در روستاهای البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، رمضانعلی محسنی ظهر امروز در دومین نشست گردشی کتابخانه‌های عمومی استان البرز اظهار داشت: توسعه و گسترش کتابخانه‌ها و منابع آن می‌تواند نقش اساسی در توسعه فرهنگ مطالعه کتاب داشته باشد.

وی ادامه داد: روستاها نیز از این فرهنگ نباید محروم باشند و باید کتابخانه‌ها در این مناطق احداث و منابع و کتب مختلف نیز باید در کتابخانه‌های روستایی تأمین شود.

این مسئول تأکید کرد: البته پایداری کتابخانه‌ها در روستاهای البرز مستلزم همکاری دهیاران است و دهیاران باید بقای کتابخانه‌ها را مد نظر داشته باشند.

محسنی انس با کتاب را در بین نوجوانان و جوانان مهم خواند و افزود: هر چه بیشتر بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را در بین نسل امروز ترویج دهیم، می‌توانیم در مسیر رشد و آگاهی بیشتر آنان گام برداریم.

وی با بیان اینکه کتابخانه روستای کندر با 10هزار جلد کتاب و 400 نفر عضو  یکی از کتابخانه‌های فعال در بخش آسارا است، افزود: در نظر داریم اعتبارات لازم برای توسعه و رشد کتابخانه‌های روستایی البرز را در نظر بگیریم.

در ادامه این نشست بخشدار آسارا نیز طی سخنانی بر توسعه و تأمین اعتبارات لازم برای گسترش کتابخانه‌های این بخش تأکید کرد و گفت: برای تحقق اهداف و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی باید اعتبارات و منابع کتابخانه را افزایش دهیم.

محسن محمدی افزود: وضعیت کتابخانه‌های عمومی بخش آسارا دارای نقاط ضعف‌هایی است که توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/2302/صا/ف40004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول