اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:

خدمات کتابخانه باید مؤلف تولید کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: خدمات کتابخانه باید سبب تولید مؤلف شود و مؤلفان باید از دل کتابخانه‌های عمومی با حمایت کتابداران دلسوز ساخته شوند.

خدمات کتابخانه باید مؤلف تولید کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه اسماعیل احمدی امروز در گردهمایی سراسری کتابداران استان که در محل سالن همایش‌های هتل پارسیان برگزار شد، اظهار داشت: توسعه کیفیت و بهبود خدمات شعار کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه است.

وی بازید از کتابخانه‌های عمومی را در راستای توسعه کتابخانه بیان کرد و افزود: این قبیل برنامه‌ها کلاس آموزشی بود که ما بتوانیم از توانایی‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: خدمات کتابخانه باید سبب تولید مولف شود و مؤلفان باید از دل کتابخانه‌های عمومی با حمایت کتابداران دلسوز ساخته شوند.

 مدیرکل امور کتابخانه‌های نهاد نیز ضمن بیان خرسندی از حضور کتابداران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی در جلسه در خصوص وضعیت و ارزیابی انجام شده گزارشی را بیان کرد.

شمشیری برگزاری بازدید کتابخانه را در راستای کشف نقاط قوت کتابدار و کتابخانه و همچنین کشف نقاط ضعف که باید ترمیم شود عنوان کرد و گفت: در مجموع وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه نسبت به میانگین کشوری قابل قبول‌تر است و همچنین نقاط ضعف‌هایی که وجود دارد نیز باید اصلاح شود.

 گفتنی است، در ادامه هر یک از کارشناسان هیئت همراه از نهاد با ارائه گزارشی در خصوص کتابخانه‌هایی که بازدید کرده بودند، مباحثی را مطرح کردند.

انتهای پیام/2700/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول