اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

3 باب کتابخانه مشارکتی در رامهرمز راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامهرمز از احداث سه باب کتابخانه عمومی مشارکتی در این شهرستان خبر داد.

3 باب کتابخانه مشارکتی در رامهرمز راه‌اندازی می‌شود

عبدالکریم سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح فضای مطالعه در این شهرستان و طی بازدید کارشناسان امور کتابخانه‌های استان از رامهرمز توافق شد که سه باب کتابخانه عمومی مشارکتی در سال‌جاری راه‌اندازی شود.

وی افزود: این کتابخانه‌ها در روستای ماکاید از توابع رامهرمز، طبقه فوقانی مسجد امام در مرکز شهر و همچنین حوزه علمیه این شهرستان دائر خواهد شد که جمعا فضایی برابر با 700 متر مربع به فضای مطالعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان اضافه می‌شود.

سالمی همچنین گفت: کمبود فضای مطالعه موجود در این شهرستان تا پایان سال‌جاری طبق سند چشم انداز و شاخص تعیین شده در سال‌جاری 601 متر مربع است که باید تامین گردد.

اکنون سه باب کتابخانه در شهر رامهرمز و یک باب کتابخانه در روستای شهید رایگانی این شهرستان فعالیت می‌کنند. تعداد اعضای ثابت کتابخانه‌های عمومی رامهرمز 5 هزار و 700 نفر است اما فقط برای 600 نفر صندلی در سالن‌های مطالعه موجود است یعنی به ازای هر 100 نفر حدود 1.5 مترمربع فضای مطالعه موجود است که بسیار کم و پاسخگوی نیاز متقاضیان در این شهرستان نیست.

انتهای پیام/2247/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول