اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت خبر داد

عضویت یک هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی پلدشت

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: یک هزار و 300 نفر در کتابخانه‌های عمومی پلدشت عضویت دارند.

عضویت یک هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جبار طالبی صبح امروز طی بازدید از کتابخانه عمومی شهید مدرس پلدشت اظهار داشت: حجم کتاب‌ها و منابع موجود در این کتابخانه مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی با تاکید بر پرداخت به مسائل دینی و مذهبی در جامعه تصریح کرد: کتابخانه‌ها می‌توانند گام مؤثری در این زمینه بردارند.

طالبی با اشاره به مرزی بودن این شهرستان و تهاجم فرهنگی که از آن سوی مرزها وارد می‌شود، افزود: شهرهای مرزی بیشتر در برابر این تهاجمات قرار دارند و برای مبارزه با این موضوع باید بتوانیم منابعی را که از طریق آن جوانان بیشتر می‌توانند با دین و زندگی اسلامی آشنا شوند را در جامعه افزایش دهیم.

این مسئول کتابخانه‌ها را منبع مهمی در این زمینه عنوان کرد و گفت: وجود کتاب‌های غنی با موضوعات دینی و مذهبی در این کتابخانه نقطه قوتی برای این شهرستان است.

فرماندار پلدشت با بیان اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج سنت مطالعه در جامعه حمایت هر چه بیشتر از کتابخانه را خواستار شد و عنوان کرد: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص باید همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به سهم شهرداری‌ها در تامین نیم درصد از هزینه کتابخانه‌ها، ابراز داشت: شهرداری باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشد.

طالبی با اشاره به وضعیت کتابخانه‌های این شهرستان متذکر شد: در کتابخانه شهید مدرس و دو باب کتابخانه مشارکتی که در مدرسه شبانه‌روزی عطیه شهر پلدشت و دبیرستان علوی شهرک ارس فعالیت می‌کند 13 هزار جلد کتاب در زمینه‌های مختلف وجود دارد.

فرماندار پلدشت با اشاره به تعداد اعضای این کتابخانه‌ها اذعان داشت: یک هزار و 300 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی پلدشت هستند.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول