اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی و ارزیابی نهاد ریاست جمهوری:

سامانه الکترونیک دولت در استان‌ها راه می‌افتد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری گفت: با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی دولت در استان‌ها مردم به راحتی می‌توانند مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برای آن پاسخی قانع‌کننده پیدا کنند.

سامانه الکترونیک دولت در استان‌ها راه می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهیار مقیمی عصر امروز در همایش تخصصی رؤسای واحدهای بازرسی، ‌ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور استاندار در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: مردم و ارباب رجوع بدون واسطه و در فاصله کوتاه از طریق این سامانه می‌توانند درد و دل خود را با مسئولان در میان گذاشته تا کارگزاران نظام اسلامی نیز برای آن راه‌ حلی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم راهکارهای مناسبی از سوی دست‌اندرکاران ارایه می‌شود و دولت نیز سعی می‌کند این موضوعات را به همراه فعالیت‌ها مورد رصد و رسیدگی دقیق قرار دهد.

مقیمی برقراری نظام تحلیل داده‌های عملکرد استانی و شهرستانی را در مسیر ارتقای بهره‌وری و بهبود عملکرد مدیران و کارکنان مؤثر و مفید اعلام کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می‌توانیم با نظارت و کنترل دقیق در حسن اجرای برنامه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مفید عمل کرده و مثمرثمر باشیم.

وی اضافه کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید براساس سنجش و ارزش‌گذاری در چهارچوب قوانین و مقررات مربوط صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بازرسی و ارزیابی نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: با رویکرد معیارهای اثربخشی کارآیی اقتصادی و اخلاقی و با هدف افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مردم می‌توان به بسیاری از هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌های مد نظر دست پیدا کرد.

مقیمی با تشریح برخی از جوانب حقوق شهروندی از جمله تکریم ارباب رجوع یادآور شد: این خواسته و مطالبه شهروندان ما است که پاسخی شفاف و روشن به درخواست‌ها و نیازمندی‌های خود پیدا کنند.

وی گفت: رضایت ارباب رجوع هدف اصلی همه دستگاه‌های اجرایی است و باید دستگاه‌ها سعی کنند خدمات به موقع و بی‌منت به مخاطبان خود ارائه کنند.

مقیمی در ادامه افزود: هر چه قدر کنترل و نظارت‌ها صحیح، دقیق و مطلوب باشد به همان میزان قادر هستیم در رسیدن به نقطه ایده‌آل خدمت‌رسانی و حل مشکلات موفق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: ما زمانی می‌توانیم نظام اداری سالم، کارآمد و توانمند داشته باشیم که در آن نیروی انسانی به وظیفه و رویکرد تخصصی خود در انجام خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم توجه کنند که در یک فرآیند مثبت چنین دستاوردی حاصل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم براساس آمار و مستندات نارضایتی‌های مردم از دستگاه‌های اجرایی به حداقل کاهش یافته و یک فرآیند مثبت و رو به جلو را در کسب رضایت عمومی و ارباب رجوع شاهد هستیم.

انتهای پیام/62001/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول