اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فناوری مخابرات اصفهان خبر داد

راه‌اندازی 2 سامانه جدید برای پرداخت قبوض تلفن ثابت در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فناوری شرکت مخابرات اصفهان گفت: دو سرویس جدید توسط شرکت مخابرات استان اصفهان برای پرداخت قبوض تلفن ثابت راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی 2 سامانه جدید برای پرداخت قبوض تلفن ثابت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات اصفهان، مجید رجاء با بیان اینکه دو سرویس جدید توسط شرکت مخابرات استان اصفهان برای پرداخت قبوض تلفن ثابت راه اندازی شد، اظهار کرد: این سرویس‌ها شامل یک نرم افزار موبایل و یک سامانه پیامکی است.

وی افزود: نرم افزار موبایل یک برنامه کم حجم است که مردم می‌توانند آن را از طریق پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات در بخش نسخه موبایل خدمات الکترونیک دریافت کنند.

رئیس اداره فناوری شرکت مخابرات اصفهان با بیان اینکه چهار سرویس در نسخه موبایل خدمات الکترونیک ارائه شده است، گفت: مشترکان می‌توانند با ارسال شماره تلفن ثابت خود از طریق این سامانه، اطلاعاتی مانند آخرین مبلغ بدهی، شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت کنند.

وی ادامه داد: با ارسال شماره تلفن ثابت، شماره 16 رقمی کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی نیز می‌توان قبض را پرداخت کرد.

رجاء اظهار کرد: اطلاعات مربوط به مبلغ قبض میان دوره‌ای و به روز قبوض تلفن ثابت نیز توسط این سامانه قابل دریافت و هزینه آن قابل پرداخت است.

وی درباره سامانه پیامکی گفت: این سامانه به شماره 3000001818 نیز چهار سرویس مربوط به قبوض تلفن ثابت را ارایه می‌کند.

رئیس اداره فناوری شرکت مخابرات اصفهان افزود: مشترکان می‌توانند با ارسال کدهای مشخص شده‌ای، اطلاعات مربوط به آخرین بدهی یا میان دوره‌ای قبوض تلفن ثابت را دریافت و برای پرداخت آنها اقدام کنند.

وی اظهار کرد: اگر مشترکی از کدهای این سامانه بی اطلاع است می‌تواند با ارسال یک پیامک خالی به شماره 3000001818به اطلاعات چهار کد ارایه شده دست یابد.

وی ادامه داد: مشترک برای استفاده از این سامانه باید ابتدا شماره تلفن ثابت و پس از یک فاصله خالی، شماره کد مورد نظر خود را در پیامک نوشته و به شماره 3000001818 ارسال کند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول