اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در ایران

سامانه تقویم مشترک دانشگاهی دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: برای نخستین بار سامانه تقویم مشترک دانشگاهی توسط دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه‌اندازی شد.

سامانه تقویم مشترک دانشگاهی دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه‌اندازی شد

حسین پار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت:‌ سامانه تقویم دانشگاهی می‌تواند به ‌عنوان جایگزینی برای نصب سنتی برنامه هفتگی اساتید مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به ابتکار حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی، سامانه تقویم مشترک دانشگاهی برای نخستین بار در ایران در دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه‌اندازی و با موفقیت اجرا شد.

پار افزود: روش استفاده از این سامانه به این صورت است که اعضای هیئت علمی و دیگر مسئولانی که به هر دلیل نیاز است برنامه‌ریزی خود را به اطلاع دیگران برسانند با درج برنامه روی رایانه اداری خود، آن را به طور خودکار در اینترنت قرار داده و لینک آن را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

این مدرس دانشگاه در ادامه گفت: در صورت نیاز به افزودن رویدادی خاص به عنوان مثال یک جلسه غیرمنتظره، می‌توان طی چند ثانیه آن را در برنامه ثبت کرد و به این ترتیب همه افرادی که لینک تقویم را در اختیار دارند از این تغییر با خبر خواهند شد.

پار با اشاره به برخی از مزایای این سامانه‌، تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌ریزی شخصی و برنامه هفتگی اساتید، هماهنگی جلسات، رزرو آمفی‌تئاتر، سایت و سایر فضاهای مشترک، اخذ زمان مشاوره و ملاقات، برنامه‌ریزی مشترک و گروهی، اعلام تقویم آموزشی دانشگاهی و تغییرات احتمالی در سایت و ... از مزایای این سیستم است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این سامانه همچنین از رفت و آمد غیرضروری و سرگردانی احتمالی مراجعان و دانشجویان پیشگیری می‌کند و اینکه عدم حضور مسئولان در دفتر کار در حالی که مشغول انجام وظیفه و خدمت‌رسانی در مکان دیگری هستند به معنی غیبت و عدم حضور در دانشگاه تلقی نشده و حقی از آنان ضایع نمی‌شود.

گفتنی است، تقویم اشتراکی همکاران و راهنمای استفاده از آن در صفحه اعضای هیئت علمی در سایت دانشگاه قرار گرفته و به تدریج تکمیل خواهد شد.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول