اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هشت ماه امسال؛

41 میلیارد ریال زکات در قزوین پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از پرداخت 41 میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی طی هشت ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

41 میلیارد ریال زکات در قزوین پرداخت شد

هدایت‌الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان از ویژگی‌های حکومت صالحان است، اظهار داشت: احیا و توسعه سنت‌های حسنه اسلامی در شهر‌ها و نقاط مختلف یکی از کار‌های ارزشمندی که کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) طی سال‌های اخیر انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) استان قزوین افزود: کمیته امداد امروز در حقیقت حلقه رابط بین قشر‌های ثروتمند با نیازمندان و افراد محتاج بوده که می‌تواند سبب جذب کمک‌های مالی و معنوی خیران برای خانوار‌ها و افراد زیر پوشش شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) استان قزوین ادامه داد: میزان پرداخت زکات استان قزوین در سال 84 تنها بالغ بر 10 میلیون تومان بوده است که این رقم خوشبختانه سال به سال گسترش یافته است.

 صفری بیان کرد: توسعه فعالیت‌های کمیته‌امداد در بخش‌های مختلف مانند حمایت‌های مادی و معنوی از ایتام و زوج‌های جوان زیر پوشش نیازمند کمک و حمایت خیران است.

وی عنوان کرد: استان قزوین جزو استان‌هایی است که در زمینه جذب حامی برای ایتام جایگاه بسیار خوبی را داشته که این مهم نشانگر پایبندی مردم به سنت‌های حسنه اسلامی است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) استان قزوین ادامه داد: این استان طی سال گذشته در حوزه جمع‌آوری زکات رتبه برتر را نسبت به ظرفیت استانی خود که بالغ بر 54 میلیارد و 100 میلیون ریال بوده را کسب کرد.

صفری عنوان کرد: کارکنان و مدیران این کمیته در سطح شهرستان‌های آبیک، بویین زهرا، الوند، آوج و تاکستان از آمادگی کاملی برای خدمت‌رسانی به محرومان و ایتام دارند که امیدواریم با فضل الهی زمینه برای رفع نیازمندی تمام مستمندان و محرومان فراهم شود.

انتهای پیام/77005/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول