اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

جمع‌آوری بیش از 10 میلیارد ریال زکات در رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم رباط کریم گفت: مردم مومن و خیر این شهرستان بیش از 10 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند.

جمع‌آوری بیش از 10 میلیارد ریال زکات در رباط کریم

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس‏ در کرج اظهار داشت: فرهنگ زکات در میان مسلمانان و به ویژه مردم مومن ایران اسلامی از جایگاه بسیار بالایی برخودار است و سالانه شاهد جمع‌آوری زکات از میان مردم و هزینه در مصارفی که دین مبین اسلام تکلیف کرده‏‌، هستیم.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری مردم شهرستان رباط کریم یک میلیارد و هفتاد و چهار میلیون تومان زکات پرداخت کردند که این مبلغ از سوی کمیته امداد جمع‌آوری شده و در حوزه‌های مشخص هزینه خواهد شد.

*رتبه سوم رباط کریم از نظر جمع‌آوری زکات

این مسئول در ادامه با اشاره به مبالغ جمع‌آوری شده زکات در دیگر شهرهای کشور‏‌، اظهار داشت: بر اساس آمارهای کمیته امداد شهرستان رباط کریم از نظر میزان جمع‌آوری زکات در کل کشور رتبه سوم را کسب کرده است.

سلیمان‌پور تاکید کرد: این آمار نشان‌دهنده اعتقادات عمیق مردم مومن و ولایی رباط کریم به احکام و تعالیم اسلامی است و افتخار بزرگی برای این شهرستان به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: همچنین این شهرستان در میان تمام شهرها و مناطق استان تهران رتبه نخست از نظر جمع‌آوری زکات را به دست آورده است.

سلیمان‌پور در پایان اظهار داشت: با همکاری و تعامل خوبی که مردم با کمیته امداد رباط کریم دارند‏، بخش مهمی از نیازهای مردم نیازمند از طریق کمک‌های خیرین و تلاش‌های کمیته امداد برطرف می‌شود.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول