اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد مازندران خبر داد

جمع‌آوری 38 میلیارد ریال زکات در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران میزان زکات جمع‌آوری شده مردم مازندران در هشت ماه گذشته را 37 میلیارد و 995 میلیون و 951 هزار ریال اعلام کرد.

جمع‌آوری 38 میلیارد ریال زکات در مازندران

حسن قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه میزان زکات پرداختی مردم در هشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 500 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در هشت ماه سال گذشته 6 میلیارد و 330 میلیون و 133 هزار ریال زکات توسط مردم پرداخت شده بود.

قربانی با بیان اینکه زکات جمع‌آوری شده در دو بخش زکات پروژه‌ای و زکات حمایتی است، متذکر شد: 25 میلیارد و 986 میلیون و 110 هزار ریال و میزان زکات جمع‌آوری شده پروژه‌ای نیز 12 میلیارد و 9 میلیون و 840 هزار ریال است.

این مسئول در مورد مصرف زکات پروژه‌ای گفت: زکات پروژه‌ای صرف امور احداث مسجد و حسینیه و پایگاه مقاومت می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه زکات جمع‌آوری شده حمایتی نیز صرف امور محرومان می‌شود، ابراز داشت: در بخش زکات پروژه‌ای کمیته امداد نیز  مشارکت می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرستان آمل با پرداخت 13 میلیارد و 331 میلیون و 918 هزار ریال در این بخش بیشترین زکات را در هشت ماه گذشته پرداخت کرده است، گفت: مرکز مازندران نیز با پرداخت 7 میلیارد و 410 میلیون و 832 هزار ریال رتبه دوم و مردم خیر بهشهر نیز با 4 میلیارد و 626 میلیون و 765 هزار ریال رتبه سوم پرداخت زکات را دارد.

انتهای پیام/86003/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول