اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بویین زهرا خبر داد

رشد 50 درصدی پرداخت زکات در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا با اشاره به پرداخت چهار میلیارد ریالی پرداخت زکات در بویین زهرا عنوان کرد: این میزان پرداخت رشد 50 درصدی را نشان می‌دهد.

رشد 50 درصدی پرداخت زکات در بویین زهرا

حجت‌الله غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه بیش از 14 میلیارد ریال در شش ماه نخست سال جاری در این شهرستان در قالب حمایت‌های مشارکتی جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های مشارکتی از برنامه‌های ویژه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: در سال گذشته بیش از دو میلیارد و 700 میلیون ریال زکات در سراسر این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه کمک و نیکوکاری در دین مبین اسلام سفارش زیادی شده است، تصریح کرد: جامعه اسلامی امروز برای پیشرفت و تعالی نیازمند وحدت و برادری میان آحاد مسلمانان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا ادامه داد: طرح‌های ویژه‌ای به طور مستمر از سوی این کمیته برای ایتام و نیازمندان بویین زهرا اجرا می‌شود.

غلامی با بیان اینکه افراد خیر و نیکوکار بسیاری از ایتام و نیازمندان بویین زهرایی حمایت می‌کنند، عنوان کرد: تا پایان سال جاری تعداد حامیان شهرستانی ایتام در بویین زهرا افزایش می‌یابد. به غیر از تعداد اندک تمام حامیان و سرپرست‌های ایتام در این شهرستان بومی هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا بیان کرد: انفاق و برادری جزو ضروریات بسیار مهم در جوامع اسلامی است.

غلامی با اشاره به گسترش و توسعه طرح‌های عمرانی ساخت و بهره‌برداری از مسکن‌های شهری و روستایی برای ایتام عنوان کرد: افزایش برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه ضروری است زیرا افراد زیر پوشش توانایی خرید و ساخت خانه را ندارند.

وی با اشاره به  اینکه در سال جاری بیش از چهار میلیارد ریال زکات در بخش‌های مرکزی، رامند، شال و دشتابی این شهرستان جمع‌آوری شد که این میزان رشد 50 درصدی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: امیدواریم که با حمایت‌های بیشتر شهروندان از طرح‌های حمایتی زمینه برای رضایت‌مندی و افزایش کمک‌ها به ایتام مهیا شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا در خاتمه گفت: برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای ایتام و خانوار‌های زیر پوشش نیز از برنامه‌هایی است که با جدیت در این شهرستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول