اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

اتاق فکر اهمیت پرداخت زکات در فارسان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: اتاق فکر تبیین اهمیت پرداخت زکات برای نخستین بار در کشور در شهرستان فارسان تشکیل شد.

اتاق فکر اهمیت پرداخت زکات در فارسان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار بعدازظهر امروز در نشست با مدیران ادارات کمیته امداد این استان، اظهار داشت:  پرداخت زکات یکی از مهم‌ترین احکام دین اسلام است و متولیان ذی‌ربط در راستای تبیین فرهنگ پرداخت زکات نقش مهمی برعهده دارند.

وی افزود: در همین راستا نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در استان با جدیت دنبال می‌شود و اقدامات بسیاری در این راستا انجام گرفته است.

رستگار بر ضرورت ارتقای سطح اعتماد عمومی نسبت به پرداخت زکات تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان و روحانیان می‌تواند در تحقق این مهم نقش موثری ایفا کند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از تشکیل اتاق فکر تبیین اهمیت پرداخت زکات در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: تشکیل این اتاق فکر برای نخستین بار در کشور انجام گرفته و فارسان در این رابطه در کشور پیشتاز است.

وی در ادامه از جمع‌آوری 900 میلیون تومان زکات در استان خبر داد و عنوان کرد: 91 درصد از این مبلغ نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بوده است.

رستگار گفت: 80 درصد این اعتبار صرف پروژه‌های عام‌المنفعه و مابقی آن صرف موارد ضروری شده است.

این مسئول از برگزاری جشنواره قرانی در مجتمع‌های فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان خبر داد و متذکر شد: در این جشنواره هر دانش آموز 50 آیه از آیات اولی قران کریم را حفظ می‌کنند و با هم رقابت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: برترین‌های این جشنواره به مسابقات کشوری در مقاطع مختلف سنی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول