اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ آمل:

پینگ‌پنگ مازندران نمایندگان بیشتری در رقابت‌های‌ جهانی داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ آمل گفت: با حمایت مسئولان امر ورزش و جوانان مازندران بار دیگر شاهد نماینده‌های بیشتری از پینگ‌پنگ در رقابت‌های بین‌المللی، جهانی و المپیک باشیم تا بتوانند برای کشورمان کسب مدال کنند.

پینگ‌پنگ مازندران نمایندگان بیشتری در رقابت‌های‌ جهانی داشته باشد

محمدرضا قربانی رئیس هیئت پینگ‌پنگ آمل امروز در حاشیه برگزاری رقابت‌های پینگ پنگ شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: ورزش باید در زندگی ما نهادینه شود تا با توجه به فشارهای روحی، روانی و مشکلات زندگی روزمره بتوانیم با نشاط به امورات فردی و اجتماعی خود بپردازیم.

قربانی افزود: هفته تربیت بدنی فرصتی مناسبت است تا بار دیگر جامعه را با مسئله مهم ورزش و اثرات مفید و کارساز ان در زندگی فردی و سلامت روح و جان آگاه سازیم.

وی با اعلام اینکه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش رقابت‌های قهرمانی پینگ‌پنگ نوجوانان در آمل برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها 18 پینگ‌پنگ‌باز برتر شرکت داشتند و با هم رقابت تنگاتنگی را انجام دادند.

قربانی اضافه کرد: این دوره از مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان و هیئت پینگ‌پنگ برگزار شده و در پایان به نفرات برتر با حضور مسئولان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ آمل در مورد نفرات برتر این دوره از مسابقات اذعان داشت: علی یوسفی در پایان رقابت‌ها به مکان نخست رسید.

قربانی ادامه داد: مصطفی نوری و میلاد نیک‌نژاد به مکان‌های دوم و سوم دست یافتند و جواد حسن‌زاده چهارم شد.

وی با اعلام اینکه باید به رشته ورزشی و پرهیجان پینگ‌پنگ در مازندران بیشتر توجه شود، گفت: در بیشتر رقابت‌های استانی شاهد حضور کمرنگ ورزشکاران از شهرهای مختلف هستیم که این امر نشان‌دهنده عدم رغبت برخی از شهرستان‌ها است و با این وجود به رشته ورزشی پینگ‌پنگ در مازندران ضربه وارد می‌شود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ آمل با تاکید بر اینکه تقویت این رشته هدف اصلی ما است، یادآور شد: با حمایت مسئولان امر ورزش و جوانان مازندران بار دیگر شاهد نماینده‌های بیشتری از پینگ‌پنگ در رقابت‌های بین‌المللی، جهانی و المپیک باشیم تا بتوانند برای کشورمان کسب مدال کنند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول