اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییرات در هیئت پینگ‌پنگ قم ادامه دارد

دیرباز مسئول کمیته داوران هیئت پینگ‌پنگ قم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم به دنبال تغییرات در این هیئت، مسئول جدید کمیته مسابقات و کمیته داوران هیئت قم را معرفی کرد.

دیرباز مسئول کمیته داوران هیئت پینگ‌پنگ قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هیئت پینگ‌پنگ قم از جمله هیئت‌هایی است که بعد از چند سال در نیمه دوم سال جاری دستخوش تغییرات شد و رئیس این هیئت در تصمیم برای تحولی جدید در حرکت رو به رشد این رشته ورزشی چند تغییر را در کادر مجموعه خود به وجود آورد.

معرفی مسئول جدید کمیته مسابقات و کمیته داوران هیئت از این جمله تغییرات در هیئت پینگ‌پنگ استان قم به شمار می‌رود که بر این اساس به دنبال پایان مأموریت محمد اکرامی از مسئولیت ریاست کمیته داوران و کمیته مسابقات این هیئت، نفر جدید برای این دو مسئولیت جایگزین وی شد.

با رفتن اکرامی که در مدت حضور خود تلاش‌های زیادی برای رشد و توسعه این رشته در کنار سایر اعضای هیئت صورت داد، ولی‌الله دیرباز با حکم رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم به عنوان مسئول جدید کمیته داوران و مسابقات این هیئت فعالیت خود را آغاز کرد.

دیرباز در حالی مسئولیت ریاست کمیته داوران و کمیته مسابقات هیئت پینگ‌پنگ استان قم را پذیرفت که پیش از این در پینگ‌پنگ خدمات زیادی را به این رشته ورزشی ارائه کرده بود و مسئولیت برگزاری و قضاوت رقابت‌های مهم هیئت پینگ‌پنگ استان قم را بر عهده داشت.

این تغییرات در حالی در هیئت پینگ‌پنگ استان قم صورت گرفت که در حال حاضر عباس اشعری مسئولیت ریاست هیئت پینگ‌پنگ قم را بر عهده دارد و این هیئت در یکی از مهم‌ترین برنامه خود در نیمه دوم سال جاری هفته گذشته میزبان مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور بود.

در سال‌های اخیر هیئت پینگ‌پنگ قم همواره نمایندگان پرقدرتی در مسابقات لیگ و همچنین پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی کشور داشته است که از جمله آنها می‌توان به حضور در لیگ دسته اول پینگ‌پنگ بزرگسالان، لیگ برتر جوانان و لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور اشاره کرد.

‌ ولی‌الله دیرباز از داوران بین‌المللی و مسئول انجمن پینگ پنگ آموزش و پرورش استان قم و از پیشکسوتان این رشته است که در حکم انتصاب وی به عنوان مسئول جدید کمیته داوران و مسابقات هیئت پینگ‌پنگ استان قم آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده شما در زمینه مسابقات و داوری پینگ‌پنگ، این هیئت جنابعالی را به سمت مسئول کمیته مسابقات و داوران  هیئت پینگ‌پنگ استان قم منصوب می‌کند. امید است با تلاش و جدیتی که این هیئت در جنابعالی سراغ دارد در راستای سیاست‌های کلی فدراسیون پینگ‌پنگ و هیئت پینگ پنگ استان قم اقدامات لازم را معمول فرمایید، توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول