اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حدادعادل در گفت و گو با فارس:

رؤسای قوا «پینگ‌پنگ مکاتباتی» را متوقف کنند/ به مردم توجه شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رؤسای قوا نامه‌نگاری‌ها و پینگ‌پنگ مکاتباتی کنونی را متوقف کنند.

رؤسای قوا «پینگ‌پنگ مکاتباتی» را متوقف کنند/ به مردم توجه شود

غلامعلی حدادعادل در حاشیه همایش بین‌المللی صباحی‌بیدگلی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خواسته‌ای که همه رؤسای سه قوه دارند این است که در این شرایط به مسائل مردم توجه کنند و این نامه‌نگاری را بیش از این ادامه ندهند.

وی با تأکید بر اینکه مردم درگیری بین قوا را نمی‌پسندند بیان داشت: همانگونه که رهبری همواره توصیه به وحدت بین مسئولان کرده‌اند آحاد جامعه نیز خواستار اتحاد بین دستگاه‌های مهم کشور هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، نامه‌نگاری‌های اخیر بین رؤسای قوا را یک پینگ‌پنگ مکاتباتی توصیف و تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهم این نامه‌نگاری‌ها و این پینگ‌پنگ مکاتباتی را متوقف سازند.

حدادعادل همچنین با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی به مفهوم سبک زندگی در فرمایشات ایشان استناد و عنوان کرد: باید همه اقشار همت کنند و در شناسایی و تبیین مفهوم سبک زندگی به عنوان یکی از مهمترین نیازهای کنونی کشور تلاش خود را معطوف کنند.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول