اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ پنگ قم:

لیگ پینگ پنگ باشگاه‌های قم قرعه‌کشی شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم از قرعه‌کشی تیم‌های شرکت‌کننده مسابقات قهرمانی لیگ پینگ پنگ باشگاه‌های قم خبر داد.

لیگ پینگ پنگ باشگاه‌های قم قرعه‌کشی شد

محمد عموئیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در کنار تمام برنامه‌های متنوعی که در قالب اعزام‌های مختلف به رقابت‌های لیگ‌های پینگ پنگ باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات قهرمانی کشور داریم، برنامه‌ریزی و انجام مطلوب پیکارهای درون استانی نیز در اولویت مهمترین برنامه‌های هیئت پینگ پنگ استان قم قرار دارد.

وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های اخیر چندین اعزام به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور داشته‌ایم و خوشبختانه شاهد درخشش استعدادهای پینگ پنگ قم در جدال با برترین‌های کشور بوده‌ایم.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم در ادامه از قرعه‌کشی مسابقات لیگ باشگاه‌های قم خبر داد و ابراز داشت: در جلسه‌ای که در دفتر هیئت پینگ پنگ با حضور نمایندگان تیم‌ها و رسانه‌های گروهی برگزار شد، قرعه‌کشی انجام شده و تیم‌های شرکت‌کننده حریفان خود را شناختند.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقات رشد بیش از پیش پینگ پنگ قم است و اینکه با برگزاری رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های قم، انگیزه بازیکنان برای تمرینات بیشتر شود، ضمن اینکه از باشگاه‌ها به سبب حضور در این مسابقات قدردانی می‌کنیم.

عموئیان در ادامه در مورد چگونگی برگزاری این دوره از رقابت‌های لیگ پینگ پنگ باشگاه‌های قم عنوان کرد: هدف از حضور یک بازیکن جوان و نوجوان در ترکیب تیم‌ها، رقابت آنها و بازی کردن با نفرات بزرگسال استان است و هیئت قصد دارد با این کار و با بها دادن به پینگ پنگ‌بازان رده‌های سنی زمینه بروز استعدادهای آنها را فراهم کند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند تا در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و در مرحله بعد هم بازی‌ها به صورت حذفی ادامه یابد.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های شهید محمدی، باشگاه مهر، شرکت جهان فخر گسترش و تفرش و در گروه دوم تیم‌های باشگاه معدن منگنز، مخابرات، میثم و برنا رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول