اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مقدماتی

دور برگشت لیگ برتر پینگ‌‌پنگ در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های دور برگشت از مرحله گروهی لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور از صبح امروز در قم آغاز شد.

دور برگشت لیگ برتر پینگ‌‌پنگ در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر‌ اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان رقابت‌های پینگ‌پنگ باشگاه‌های برتر کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان بخش پسران در مرحله مقدماتی در دو گروه برگزار می‌شود و قم از امروز میزبان دور برگشت مرحله گروهی است.

این در حالی است که بر اساس برنامه فدراسیون پینگ‌پنگ امسال این مسابقات با شرکت 12 تیم مدعی در مرحله مقدماتی در دو گروه به انجام می‌رسد و تیم هیئت قم در گروه نخست این رقابت‌ها با پنج مدعی دیگر به رقابت می‌پردازد پیکارهایی که در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم در حال برگزاری است و عصر جمعه بیست و یکم مهر ماه پایان می‌یابد.

امسال تیم‌های بسیار مدعی با ترکیبی از ملی‌پوشان و بهترین‌های پینگ‌پنگ کشورمان در مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان کشور شرکت کرده‌اند در حالی که تیم قم با نفرات بومی خود در دور رفت در سخت‌ترین گروه مقدماتی نتایج بسیار خوبی گرفته است.

در حالی که تیم پسران هیئت پینگ‌‌پنگ استان قم در دور رفت موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور شده است، از امروز میزبان رقبای خود در دور برگشت این دوره از پیکارها است تا تکلیف دو تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

پینگ‌پنگ‌بازان قمی در حالی از تیم‌های هم‌گروه خود در رقابت‌های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور پذیرایی می‌کنند که نفرات تیم هیئت قم با توجه به تمرینات بسیار خوبی که برگزار کرده‌اند، قصد دارند با روحیه به مصاف حریفان رفته و همچون دور رفت با کسب بهترین نتیجه بتوانند این بار جواز صعود به نیمه نهایی را به دست بیاورند.

در پیکارهای دور رفت از مرحله گروهی پینگ‌پنگ قهرمانی پسران باشگاه‌های برتر در نهایت نفت و گاز گچساران در جایگاه نخست ایستاد و تیم اعزامی شش نفره هیئت پینگ‌‌پنگ استان قم بعد از رقیب سرشناس خود موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور با شرکت تیم‌های مدعی حاضر در این دوره در حالی دور رفت خود را پشت سر گذاشت که طی آن تیم پینگ‌پنگ اعزامی پسران قم در گروه دوم موفق به کسب سه پیروزی و البته قبول دو باخت شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول