اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران:

بابل قهرمان لیگ بانوان پینگ‌پنگ مازندران شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از قهرمانی تیم بابل در لیگ بانوان استان خبر داد.

بابل قهرمان لیگ بانوان پینگ‌پنگ مازندران شد

منیژه بوداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دوره از مسابقات که پنج تیم شرکت کرده بودند، بابل با شکست تمامی حریفان فاتح این رقابت‌ها شد.

وی افزود: در این مسابقات که به میزبانی ساری در سالن تختی برگزار شد، در نهایت تیم‌های بابل، قائمشهر، رامسر، ساری و آمل به ترتیب اول تا پنجم شدند.

بوداغی درباره ترکیب تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: تیم بابل با ترکیب صبا صفری، فاطمه مختاررضایی، مرضیه جلالی و مریم پوراحمدعلی با مربیگری ماهرخ محمدی طبری موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران تصریح کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات با ترکیب بهترین بازیکنان خود رقابت نزدیکی برای کسب مقام قهرمانی با هم داشتند.

وی در ادامه از حضور چند ورزشکار مازندرانی به اردوی تیم ملی در رده‌های مختلف سنی خبر داد و افزود: محجوبه عمرانی از بازیکنان باتجربه در اردوی ثابت تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان کشورمان محسوب می‌شود.

بوداغی در پایان خاطر نشان کرد: با کمک نواب رئیسان پینگ‌پنگ شهرستان‌های استان برای کشف استعداد در بین بانوان ورزشکار علاقمند به این ورزش هر چند ماه جلسه‌ای برگزار می‌شود تا در بین دختران پینگ‌پنگ‌باز استعدادیابی شود.

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول