اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 8 تیم در مرحله گروهی

4 مدعی قهرمانی پینگ‌پنگ باشگاه‌های قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: چهره چهار تیم راه یافته به دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی باشگاه‌های استان قم مشخص شد.

4 مدعی قهرمانی پینگ‌پنگ باشگاه‌های قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرحله گروهی مسابقات پینگ‌پنگ لیگ باشگاه‌های استان قم در حالی پایان یافت که تیم‌های حاضر در این مرحله بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه به انجام رساندند و چهار تیم به نیمه نهایی صعود کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت پینگ‌پنگ استان قم، مسابقات لیگ قم با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار شد که نکته جالب مسابقات حضور بازیکنانی از تهران، اسلامشهر، اصفهان و تفرش در ترکیب تیم‌های حاضر در این پیکارها بود.

بازیکنان شاخص استان‌های مطرح پینگ‌پنگ کشور خصوصاً آرمان حاجئی نفر اول و قهرمان مسابقات کاپ فجر قزوین و بازیکنانی مانند بوجاریان، میعاد لطفی، محسن خطیون، مهرشاد پوده و تائبی‌پور نفراتی بودند که تقابل آنها با چهره‌های آینده‌دار پینگ‌پنگ قم موجب افزایش سطح کیفی رقابت‌ها شده بود.

در گروه نخست مقدماتی تیم‌های پینگ‌پنگ باشگاه شهید محمدی، باشگاه مهر، شرکت جهان فخر گسترش و تفرش و در گروه دوم تیم‌های باشگاه معدن منگنز، شرکت جان نثاری، باشگاه میثم و باشگاه برنا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در مسابقات مرحله مقدماتی و در دور اول، تیم شرکت جهان فخر گسترش با حساب سه بر صفر تیم مهر را مغلوب کرد و تیم تفرش با همین نتیجه، مغلوب تیم پینگ‌پنگ شهید محمدی شد، ضمن اینکه تیم معدن منگنز سه بر صفر تیم برنا را برد و تیم میثم با نتیجه‌ای مشابه از سد تیم شرکت جان نثاری گذشت.

در دیدارهای دور دوم نیز تیم شرکت جهان فخر گسترش با نتیجه سه بر یک بر تیم مدعی شهید محمدی غلبه کرد، ضمن اینکه باشگاه مهر سه بر صفر تیم تفرش را مغلوب کرد و تیم‌های معدن منگنز و شرکت جان نثاری با نتیجه سه بر یک تیم‌های میثم و برنا را بردند.

در دور سوم، تیم شرکت جهان فخر گسترش سه بر صفر بر تفرش غلبه کرد، تیم شهید محمدی موفق به شکست تیم مهر با همین نتیجه شد و برنا سه بر دو از سد تیم میثم گذشت و تیم معدن منگنز سه بر یک تیم شرکت جان نثاری را از پیش رو برداشت.

بدین ترتیب در پایان مرحله مقدماتی، دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند در حالی که از گروه نخست، شرکت جهان فخر گسترش با شش امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم باشگاه شهید محمدی با پنج امتیاز به مقام دوم دست یافت و تیم‌های مهر با چهار امتیاز و تفرش با سه امتیاز مقام‌های سوم و چهارم گروه خود را کسب کردند.

همچنین با پایان بازی‌های مرحله مقدماتی در گروه دوم، تیم معدن منگنز با شش امتیاز مقام اول را کسب کرد، در حالی که تیم برنا با پنج امتیاز دوم شد، تیم باشگاه پینگ‌پنگ میثم با چهار امتیاز سوم شد و شرکت جان نثاری با سه امتیاز رتبه چهارم را به دست آورد.

انتهای ‌پیام/78002/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول