اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف تابان نخ سپاهان و پتروشیمی بندر امام

داوران قمی حساس‌ترین بازی لیگ برتر پینگ پنگ را قضاوت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم از قضاوت داوران قمی در حساس‌ترین بازی لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

داوران قمی حساس‌ترین بازی لیگ برتر پینگ پنگ را قضاوت می‌کنند

عباس اشعری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: داوران برجسته پینگ پنگ قم نیز در کنار چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در رقابت‌های معتبر پینگ پنگ قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور حضور دارند.

وی با اشاره به حضور دو داور بین‌المللی رشته پینگ پنگ در قم ابراز داشت: بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون پینگ پنگ، داوران قمی این هفته یکی از مهمترین دیدارهای لیگ برتر پینگ پنگ جوانان و امید قهرمانی کشور را قضاوت می‌کنند.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: عموییان و اکرامی داوران بین‌المللی پینگ پنگ قم در لیگ برتر پینگ پنگ جوانان و امید قهرمانی باشگاه‌های کشور هستند که این هفته داوری مسابقه تیم‌های تابان نخ سپاهان و پتروشیمی بندر امام را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ پنگ کشورمان، بازی‌های هفته چهارم مرحله رفت لیگ برتر جوانان و امید باشگاه‌های کشور فردا با انجام یک دیدار در اصفهان به پایان می‌رسد.

اشعری یادآور شد: تابان نخ سپاهان صدرنشین مسابقات این فصل لیگ برتر پینگ پنگ قهرمانی رده سنی جوانان و امید باشگاه‌های کشور فردا ساعت 16 در خانه پینگ پنگ شهر اصفهان پذیرای تیم جوانان و امید پتروشیمی بندر امام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار محمد عموییان به عنوان سرداور و مهدی اکرامی به عنوان داور مسابقه را قضاوت خواهند کرد در حالی که دو تیم برای مسابقه فردا دو بازیکن جدید را به خدمت گرفته‌اند و این دیدار در اوج حساسیت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم ابراز داشت: تیم تابان نخ سپاهان ‌هادی صبحی را به تیم خود اضافه کرده است و پتروشیمی بندر امام نیز قرار است در بازی فردا از وجود علیرضا امرا بهره بگیرد و به همین دلیل بازی دو تیم با قضاوت داوران قمی از حساسیت بالایی برخوردار شده است.

وی عنوان داشت: موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر پینگ پنگ جوانان و امید باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که تیم اصفهانی که با سه برد در صدر قرار دارد در صورت باخت نیز همچنان در صدر جدول باقی خواهد ماند تا بازی‌های هفته پایانی تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص کند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول