اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عامل مهمی در توسعه و خودکفایی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را عاملی مهم برای توسعه و خودکفایی کشور عنوان کرد.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عامل مهمی در توسعه و خودکفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد عصر امروز در جمع کارآموزان فنی و حرفه‌ای بیرجند اظهار کرد: آموزش‌ها فنی و حرفه‌ای راهی به منظور ارتقای دانش و کسب مهارت‌های لازم برای افراد مختلف در تمام سطوح تحصیلی است.

وی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در راستای شعار امسال برشمرد و تصریح کرد: این آموزش‌ها عاملی برای خودکفایی و رونق کشور در تمام بخش‌های صنعت و کشاورزی محسوب می‌شود که امید است جوانان از این فرصت گرانبها به بهترین شکل استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: جوانان با فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر ارتقای سطح مهارت خود نیز می‌توانند در آینده کارآفرینی و اشتغالزایی را محقق کنند.

گلستانی‌فرد ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستر و زمینه اصلی ایجاد اشتغال را که همان مهارت است، فراهم می‌کنند.

وی افزود: امروزه برای دستیابی به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ نیاز به ارتقای سطح علوم و مهارت‌های مختلف داریم که این مهم با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای محقق می‌شود و لذا باید خانواده‌ها و جوانان به این آموزش‌ها توجه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: جوانان با حضور در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در حقیقت مسیر شغلی و درآمدزایی آینده خود را پیدا و روشن می‌سازند.

حسین خوشایند مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی به آموزش‌های ارائه شده در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: تمام آموزش‌های ارائه شده رایگان بوده و کارآموزانی که از مناطق مختلف برای شرکت در دوره‌های آموزشی به مراکز خراسان جنوبی مراجعه می‌کنند، می‌توانند از امکانات شبانه‌روزی شامل خوابگاه و سلف سرویس به ‌صورت رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول