اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

دستگاه‌ها از امکاناتشان برای ترویج فرهنگ کتاب استفاده کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: استفاده از ابزارهای قانونی برای اینکه دستگاه‌های اجرایی ملزم به استفاده از امکاناتشان به منظور توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی شوند باید در دستور کار قرار گیرد.

دستگاه‌ها از امکاناتشان برای ترویج فرهنگ کتاب استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی‌محمد گلستانی‌فرد عصر سه‌شنبه در سومین جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید خراسان جنوبی اظهار کرد: لازمه کار در شرایط کنونی پرداختن هرچه بیشتر به مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: تأمین اعتبارات و امکانات لازم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و استفاده از ابزارها و اهرم‌های قانونی برای اینکه دستگاه‌های اجرایی ملزم به استفاده از امکاناتشان در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی شوند باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی بررسی، تبادل نظر و ارائه راهکارهای مناسب در ارتباط با نهضت مطالعه مفید و ترویج بیشتر استفاده از کتاب و مراجعه به کتابخانه‌ها در سطح جامعه را از اهداف برگزاری کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید عنوان کرد.

گلستانی‌فرد با اشاره به پیشینه و سابقه فرهنگی، دینی و اعتقادی خراسان جنوبی تصریح کرد: امید است با هم‌فکری و همیاری مسئولان و صاحب‌نظران عرصه کتاب و کتابخوانی و حمایت همه بخش‌ها در عرصه کتاب و کتابخوانی گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه مطالعه مفید مطالعه‌ای است که منجر به تغییر رفتار شود، افزود: این تغییر باید در رفتار و تفکر فرد تأثیر بگذارد و در راستای ارزش‌های انسانی و الهی باشد و به تقویت بنیادهای فکری، اعتقادی و فرهنگی جامعه کمک کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سرانه مطالعه در ایران اظهار کرد: این میزان مطالعه در شأن نظام اسلامی و ملتی فرهنگی با پیشینه چند هزار ساله نیست.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول