اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

آستان قدس اعتباری برای برگزاری جشن‌ها در استان‌ها اختصاص دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: آستان قدس باید اعتباری برای برگزاری این جشن‌ها در استان‌ها اختصاص دهد.

آستان قدس اعتباری برای برگزاری جشن‌ها در استان‌ها اختصاص دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد صبح امروز در ستاد استانی جشن‌های زیر سایه خورشید با اشاره به همزمانی دهه کرامت با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: باید از این فرصت به وجود آمده برای تعمیق باورهای رضوی و بهره‌گیری از فرهنگ امام رضا (ع) در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

وی ادامه داد: این جشن هرچه مردمی‌تر باشد و برنامه‌ریزی و اجرای آن برعهده مردم به ویژه جوانان باشد بهتر و تأثیرگذارتر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همکاری مردم در جشن‌های ملی و مذهبی سبب اثرگذاری این جشن‌ها می‌شود، تصریح کرد: باید تمامی مسئولان دستگاه‌های فرهنگی در این امر مهم همکاری داشته باشند.

گلستانی‌فرد افزود: امسال با توجه به همزمانی دهه کرامت با هفته دفاع مقدس تمامی جشن‌ها با محوریت فرهنگ دفاع مقدس و ایثار از دیدگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی بر همکاری دستگاه‌های فرهنگی با جمعیت جوانان زیر سایه خورشید تاکید کرد و گفت: به لحاظ تشکیلاتی صحیح نیست که تمامی برنامه‌ها بر دوش یک سمن باشد لذا تمامی دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به داشتن نماینده از آستان قدس رضوی در این استان تاکید کرد و افزود: تمامی مسئولیت‌های در ارتباط با جشن‌های زیر سایه خورشید باید برعهده این نماینده باشد زیرا در کیفیت برگزاری این گونه جشن‌ها تأثیرگذار است.

حسن مجنونی با اشاره به اینکه باید آستان قدس اعتباری برای برگزاری این جشن‌ها در استان‌ها اختصاص دهد، اظهار کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید باید با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و مردم باشکوه برگزار شود.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی گام‌های بسیار خوبی در سال‌های گذشته در داخل کشور و هم‌اکنون در خارج از کشور برداشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید باید فراگیرتر شود، تصریح کرد:  هرچه این جشن‌ها فراگیرتر شود مشارکت بهتری را از سوی مردم شاهد هستیم و حضورشان از نظر فرهنگی گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول