اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال‌احمر خراسان‌رضوی:

پایگاه‌های ثابت امدادی خراسان رضوی به 27 پایگاه رسید

خبرگزاری فارس: معاون هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال تعداد پایگاه‌های ثابت استان خراسان‌رضوی به 27 پایگاه رسید.

پایگاه‌های ثابت امدادی خراسان رضوی به 27 پایگاه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد قاسمی صبح امروز و در نشست خبری که به مناسبت آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه در فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موارد و اصول برای افزایش امکان ارائه خدمات در جاده‌ها افزایش تعداد پایگاه‌های ثابت است.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌رضوی در ادامه به تعداد پایگاه‌های ثابت در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته تعداد پایگاه‌های ثابت در استان خراسان‌رضوی در حدود 22 پایگاه بود که این تعداد در سال جاری به 27 پایگاه افزایش یافت.

قاسمی ادامه داد: با افزایش این تعداد پایگاه ثابت در استان خراسان‌رضوی شاهد رشد 23 درصدی تعداد پایگاه‌ها در استان بودیم.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد نیروی‌های استان در سال گذشته که در اجرای طرح با هلال‌احمر استان همکاری داشتند بالغ بر 12 هزار نفر روز بود که این تعداد برای اجرای طرح زمستانی در سال جاری به بیش از 15 هزار نفر افزایش می‌یابد.

معاون هلال‌احمر خراسان‌رضوی در ادامه از رشد 20 درصدی حضور زائران پیاده در جاده‌های منتهی به مشهد در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: سال گذشته در حدود 100 هزار نفر پیاده از سطح استان و دیگر استان‌های کشور به مشهد برای ایام پایانی صفر آمدند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول