اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کاشان خبر داد

احداث بزرگترین مجموعه آموزشی معلولان خاورمیانه در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از احداث بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی معلولان خاورمیانه در این شهرستان خبر داد.

احداث بزرگترین مجموعه آموزشی معلولان خاورمیانه در کاشان

امین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این مجموعه شامل سه پروژه بزرگ ساختمان جدید آموزشی مؤسسه نیکوکاری روزانه کاشانه مهر کاشان ویژه معلولان جسمی حرکتی، مرکز آب‌درمانی و سالن آمفی تئاتر در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع قرار گرفته است.

وی افزود: ساختمان جدید آموزشی مؤسسه نیکوکاری روزانه کاشانه مهر کاشان ویژه معلولان جسمی حرکتی در هفت طبقه و با حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه برای این پروژه تاکنون بالغ بر 3 میلیارد تومان هزینه شده، ابراز داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بزرگ به 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

عسگری تصریح کرد: این مرکز با هدف آموزش، توانمندسازی و اشتغال معلولان جسمی حرکتی از محل کمک‌های مردمی و خیرین شهرستان‌های تهران، کاشان و آران و بیدگل احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت این مرکز از مهرماه سال گذشته آغاز شده، یادآور شد: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، این پروژه در سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: عملیات اجرای دو پروژه آب‌درمانی و سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه بزرگ نیز در آینده با استفاده از کمک‌های مردمی و خیرین آغاز می‌شود.

عسگری اذعان داشت: این مجموعه بزرگ آموزشی که زمین آن توسط شهرداری کاشان، هیئت امنای فاز دو ناجی‌آباد و مؤسسه خدماتی عمران اهداء شده در فاز دوم شهرک ناجی‌آباد جنب دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان در حال احداث است.

انتهای پیام/2406/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول