اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان اولویت سال آینده اردبیل است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان جزو اولویت برنامه‌ریزی شهرداری و شورای شهر در سال 92 است.

مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان اولویت سال آینده اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور اعضا در ساختمان شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: ما امسال نیز اعتبار ویژه‌ای را برای مناسب‌سازی محیط شهری در نظر گرفته بودیم که شهرداری در امر بهسازی و بهینه‌سازی فضای شهری این اعتبار را به کار گرفته و در راستای حفظ منافع معلولان و جانبازان استفاده کرده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده نیز شورای شهر و شهرداری اردبیل مصمم است طرح‌ها و پروژه‌های متعددی را برای روان‌سازی تردد معلولان در سطح معابر و مراکز تفریحی و توریستی اجرایی کند، افزود: با هدف جلب رضایت‌مندی قشر معلول این برنامه وسیع با همراهی بهزیستی و کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان دیگر صورت می‌گیرد.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: جلسات کمیته پیگیری بهسازی و مناسب‌‌سازی شهری برای معلولان و جانبازان به صورت مرتب و با ابلاغ مصوبات به نهادهای ذی‌ربط انجام می‌شود.

وی افزود: امروزه بیش از هر زمان دیگر معلولان باید از خدمات و امکانات عمومی استفاده کنند چرا که حق حیات و استفاده از تاسیسات و منابع عمومی شهر و مناطق دیگر حق مسلم این قشر است که باید از آن بهره‌مند شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حل حداقلی مشکلات معلولان و جانبازان در تردد سهل و راحت با همت و درایت شهرداری اردبیل در سال جاری، گفت: ما همچنان معتقدیم که فضای عمومی شهر و امکانات موجود باید به گونه‌ای در دسترس همگان قرار گیرد تا آنها با کمترین دغدغه بتوانند از این موقعیت استفاده کنند.

میوه‌فروشان و آهن‌فروشان اردبیل به مکان جدید نقل مکان می‌کنند

رئیس شورای شهر اردبیل به توافق انجام شده استاندار اردبیل با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: در نشست اخیر استاندار اردبیل با وزیر راه و شهرسازی موضوع انتقال میوه‌فروشان دروازه‌ مشگین و آهن‌فروشان مطرح شده که تلاش می‌شود این کار به سرعت انجام شود.

وی با قدردانی از همت و تلاش مسئولان دلسوز استانی و کشوری یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی به صراحت نسبت به انتقال میوه‌فروشان دروازه مشگین به مکان جدید موافقت کرده و قرار است در خصوص انتقال آهن‌فروشان نیز کارهای کارشناسی و بررسی دقیق صورت بگیرد.

این مسئول بیان داشت: امیدواریم با نقل مکان صاحبان این دو حرفه اهالی مناطق دروازه مشگین‌ و سبلان اردبیل بتوانند آرامش و آسایش بهتری را شاهد و ناظر باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه لیلا تقوی از اعضای شورای شهر اردبیل و عضو مجمع مشورتی بانوان کلان‌شهرهای کشور در سخنانی از نشست اخیر این مجمع در کرمانشاه گزارشی ارائه کرد و اظهار داشت: در این نشست قرار شد ساماندهی و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی بانوان در میادین میوه و تره‌بار برای عرضه بهتر در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/62002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول