اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

معلولان نباید در سیل هزینه‌ای ساخت و سازها فراموش شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: معلولان نباید در سیل هزینه‌ای هنگفت در ساخت و سازهای عمومی و دولتی مورد بی‌توجهی قرار گیرند.

معلولان نباید در سیل هزینه‌ای ساخت و سازها فراموش شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد ارتقای خدمات عمومی به همت شهرداری و پختگی عملکرد و تصمیمات اعضای شورای شهر هستیم که امسال آثار آن را در توزیع مناسب آسفالت معابر عمومی و کوچه‌ها نظاره‌گر بودیم.

وی بیان داشت: امیدواریم سطح خدمات به سطحی ارتقا یابد تا بتوانیم به دغدغه‌های دیگر شهروندان پاسخ مثبت دهیم.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل با گرامیداشت روز جهانی معلولان خاطرنشان کرد: از جمله اقشاری که ارائه خدمات و بستر‌سازی برای رفاه و آسایش آنها یک عبادت حقیقی به شمار می‌رود معلولان و جانبازان هستند که حق دارند از امکانات و زیرساخت‌های حوزه عمومی، گردشگری و تفریحی و توریستی استفاده کنند.

وی افزایش جمعیت سالمندی و حرکت تصاعدی در این زمینه را یک هشدار جدی در سالخوردگی جمعیت کشور اعلام کرد.

زنجانی ادامه داد: با توجه به این شرایط ما در یک نیاز اضطراری باید به مطالبات جمعیت سالمند، معلول و ناتوان از نظر جسمی پاسخ دهیم در حالی که این قشر از توانمندی روحی روانی و استعدادهای بی‌نظیر برخوردار هستند.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل به پختگی تصمیمات شورای شهر بعد از گذشت شش سال اشاره کرد و ابراز داشت: قطعاً این پختگی به نفع شهروندان بوده و ناشی از این حقیقت است که مدیریت شهری باید پایدار بوده و یا زمینه‌ای فراهم آید تا از تجربیات و پختگی نظرات و پیشنهادات مدیران و اعضای شورای شهر در ادوار مختلف استفاده شود.

این مسئول بیان داشت: قطعاً این پختگی تصمیمات جلوی برخی اقدامات عجولانه را می‌گیرد و هزینه‌ها را به حداقل می‌رساند.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل نیاز سالمندان و جمعیت معلولان را به بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات فراهم شده ضروری اعلام کرد و افزود: اگر در سال‌های گذشته این قشر از جامعه مورد کم لطفی قرار گرفتند در دو سال اخیر همت شهرداری و شورای شهر ایجاد بستری بوده تا این جمعیت بتوانند از داشته‌ها و امکانات برقرار شده استفاده کنند.

وی ضرورت توجه بیشتر توسط نهادهای عمومی و دولتی را یادآور شد و ضرورت راه‌اندازی پله‌های برقی برای عبور و مرور راحت معلولان و جانبازان، مناسب‌سازی پارک‌ها و فضاهای اداری را در این امر یک ضرورت‌ انکار ناپذیر توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زنجانی در پایان سخنان خود با ارائه گزارشی از نشست کمیسیون فرهنگی شوراها در کرمانشاه ابراز داشت: در این جلسه برخی مباحث شهری و معضلات ترافیکی، نابهنجاری‌‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین دیگر موضوعات و مشکلات پیش رو مطرح شد و برای حل آن تصمیم‌گیری کارشناسی صورت گرفت.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول