اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 آذر ماه امسال صورت می‌گیرد

راه‌اندازی مرکز کار‌ درمانی معلولان آسیب نخاعی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل و عضو هیئت مؤسس انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: 20 آذر ماه امسال مرکز کار ‌درمانی، توان‌بخشی و باز‌توانی معلولان آسیب نخاعی در اصفهان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مرکز کار‌ درمانی معلولان آسیب نخاعی در اصفهان

سید محمود نقیب‌زاده نائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حمایت از بیماران آسیب نخاعی اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان از حدود دو سال گذشته تاکنون با همکاری دانشکده توان‌بخشی اصفهان و بخش روباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان یک هسته علمی، تحقیقاتی آسیب نخاعی را در استان تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به این موضوع مقرر شده است که به بازتوانی و توان‌بخشی معلولان آسیب نخاعی و به ویژه بیماران آسیب نخاعی در اثر حادثه و تصادف توجه جدی شود، ادامه داد: طی دو سال گذشته دوشنبه هر هفته جلسه‌های مکرری برای رسیدگی به مشکلات این افراد برگزار شده و انجام اقدامات لازم در راستای اجرای مباحث بازتوانی و توان‌بخشی معلولان آسیب نخاعی در اصفهان از محور‌های این جلسه‌ها به شمار می‌رود.

مدیرعامل و عضو هیئت مؤسس انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان تصریح کرد: 20 آذر ماه امسال مرکز کار‌درمانی، توان‌بخشی و باز‌توانی معلولان آسیب نخاعی در اصفهان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی راه‌اندازی مراکز باز‌توانی و کاردرمانی بیماران آسیب نخاعی را از اهداف بلند مدت استان دانست و اضافه کرد: البته در حال حاضر عباس حاج رسولیها به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز قول‌های مساعدی را برای اختصاص زمینی در اصفهان برای راه‌اندازی این مرکز داده‌اند.

نقیب‌زاده نائینی تأکید کرد: همچنین با موافقت ریاست دانشکده توان‌بخشی دانشگاه اصفهان یک نوبت کاری استادان و دانشجویان این دانشکده به صورت عملی و علمی برای ارائه خدمات به بیماران آسیب نخاعی عضو این مرکز اختصاص داده شده که سرویس‌دهی به این افراد در محل مرکز صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه با وجود اینکه این انجمن از لحاظ بودجه، فضای مورد نیاز و مکان دارای کمبود‌های بسیاری است اما با دست‌یابی به یک آینده روشن برای معلولان با کم‌ترین امکانات اقدام به راه‌اندازی مرکز کار‌درمانی، توان‌بخشی و باز‌توانی معلولان آسیب نخاعی در اصفهان اقدام کرده‌ایم.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول