اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

بخشی از پیشرفت‌های ایران اسلامی را مدیون معلولان هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: بخشی از پیشرفت‌های ایران اسلامی را مدیون معلولان هستیم.

بخشی از پیشرفت‌های ایران اسلامی را مدیون معلولان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عصر سه‌شنبه همزمان با روز جهانی معلولان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس آموزش و پرورش استثنایی قزوین از مدرسه استثنایی باغچه‌بان بازدید نموده و کتابخانه این مرکز آموزشی را با اهدای 3000 جلد کتاب از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افتتاح کردند.

سعید وزیری‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این بازدید طی بیان سخنانی با اشاره به توانمندی‌ها و پشتکار معلولان اظهار داشت: معلولان با اینکه به لحاظ ظاهری و فیزیکی دچار نقص هستند ولی توانسته‌اند راه پیشرفت خود را در زندگی پیدا کرده و به تعالی برسند.

وی ادامه داد: معلولان خودباور به شعار «معلولیت، محدودیت نیست» معنای واقعی بخشیده‌اند و این مهم افتخارات زیادی را برای استان قزوین و کشورمان در سطح ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف رقم زده است.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان باید ضمن شناخت نیازهای معلولان، به وظایف خود در قبال آنان آشنا بوده و به درخواست‌های معلولان رسیدگی کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بخشی از پیشرفت‌های ایران اسلامی را مدیون معلولان هستیم، بیان کرد: برخی اوقات مشاهده می‌شود که توانایی معلولان در آفرینش آثار نفیس و زیبا به حدی است که  مهارتشان از انسان‌های کاملا سالم نیز فراتر رفته است.

حل نواقص معلولان جزو برنامه‌های مدیران و مسئولان شود

در ادامه این بازدید جعفر حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: مدارس فضای مقدسی دارند و قداست مدارس استثنایی بیشتر است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید نیازها و نواقص معلولان برطرف کنند افزود: همه انسان‌ها عاری از عیب و نقص نیستند و خداوند به تمامی انسان‌ها استعدادهای مختلفی عطا کرده تا برای جامعه مفید باشند.

حبیبی یادآور شد: معلولان نیز از جامعه جدا نیستند و تنها نقص فیزیکی دارند، بنابراین نباید مانع پیشرفت آنان شد و حتی باید راه را برای تحقق اهداف آنان فراهم کرد.

انتهای پیام/2667/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول