اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

خیرین برای حمایت از معلولان همت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: توانخواهان جسمی‌حرکتی به حمایت بیشتر نیاز دارند و خیرین در کنار مسئولان برای حمایت از این قشر همت کنند.

خیرین برای حمایت از معلولان همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، ماشاالله احمدی صبح امروز در دیدار با شماری از خانواده‎های توانخواهان جسمی‌حرکتی شهرستان دیلم اظهار داشت: باید با دعوت از خیرین شهرستان و برنامه‎ریزی مناسب زمینه حمایت بیشتر از این قشر را فراهم کرد.

وی افزود: رسیدگی به امور محرومین و اقشار آسیب‎پذیر وظیفه همه افراد جامعه به ویژه مسئولین است و باید دست به دست هم در این راستا تلاش کنیم.

احمدی، خدمت به قشر معلول جامعه را از توفیقات الهی دانست و خواستار مشارکت همه جانبه در حمایت از توانخواهان شهرستان دیلم شد.

امام جمعه دیلم نیز در این دیدار گفت: توانخواهان عضوی از جامعه ما هستند که حتی کار و تلاش برخی از آنان بیش از سایر افراد جامعه است و این  قشر باید در زمینه خدمت‎رسانی بیشتر، مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری با برشمردن کمالات انسانی، این قشر را به مراعات ارزش‎های والای انسانی فراخواند و دعوت به صبر در زندگی آنان را خواستار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیلم نیز گفت: حدود 724 توانخواه در این حوزه تحت حمایت هستند که خدماتی از قبیل کمک هزینه نگهداری، کمک هزینه اشتغال و... دریافت می‏کنند.

غلامعلی آقاجری اظهار داشت: باید از طریق آموزش خانواده‎ها، آزمایش و اقدامات پزشکی مورد نیاز از تولد فرزندان معلول جلوگیری کرد.

وی افزود: این نهاد خدماتی از قبیل کمک‌های موردی و بلاعوض برای حل مشکلات مسکن، بیماری و درمان را برای این اقشار در نظر گرفته است.

پیگیری طرح مناسب‎سازی محیط برای معلولین سطح شهر، ارائه طرح مشکلات معلولین و راهکارهای آن، ایجاد موسسات خیریه، پیگیری برای جذب اعتبارات، ایجاد اشتغال پایدار و حل مشکلات اشتغال معلولان از دیگر مباحثی بود که در این دیدار مطرح شد.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول