اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سهامدار شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند خبر داد

تولید 600 هزار تن کنسانتره به صورت سالانه در زنجان

خبرگزاری فارس: سهامدار شرکت ریخته‌گری پیوسته از تولید 600 هزار تن کنسانتره به صورت سالانه در زنجان خبر داد.

تولید 600 هزار تن کنسانتره به صورت سالانه در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صمد محمدیان ظهر امروز در جلسه با سرمایه‌گذار چینی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده با راه‌اندازی دو واحد کنسانتره در استان زنجان، سالانه 600 هزار تن کنسانتره در استان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این مجموعه در هر واحد برای 500 نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود، افزود: استفاده از نیروهای بومی برای اشتغال در این مجموعه از اهداف شرکت است.

*نیاز به 8 هزار تن مواد اولیه در واحد فولاد قیطول

سهامدار شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند مواد اولیه مورد نیاز در واحد قیطول را 8 هزار تن به صورت روزانه اعلام کرد و افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این زمینه در استان موجب ارتقای فولاد استان می‌شود.

وی از نصب تجهیزات مورد نیاز این واحد از فروردین ماه سال آینده خبر داد و افزود: تا اواخر اردیبهشت ماه سال آینده این واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدیان بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای احداث این واحد در استان تاکید کرد و افزود: تسریع در فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم موجب تسریع در امور راه‌اندازی این واحد می‌شود.

وی از تولید 600 هزار تن کنسانتره از سوی این واحد خبر داد و یادآور شد: با راه‌اندازی این مجموعه استان زنجان جزو پنج استان برتر کشور قرار می‌گیرد.

سهامدار شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند با بیان اینکه 40 هکتار زمین در منطقه ایجرود برای واحد ذوب در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های فرماندار ایجرود این زمین در اختیار شرکت قرار داده شده است.

وی بر ضرورت حل مشکلات این شرکت برای سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و افزود: اقدامات مطلوبی تاکنون در این زمینه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از آماده بودن برق‌رسانی موقت برای اجرای این پروژه خبر داد و افزود: از فردا برق پنج مگاواتی در اختیار این پروژه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در فاز دوم این پروژه نیازمند برق 14 مگاواتی است، افزود: در این زمینه نیز برق منطقه‌ای اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

کاظمی با اشاره به اجرای طرح توسعه این مجتمع تصریح کرد: در طرح توسعه این واحد نیازمند برق 20 مگاواتی است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول