اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

100 میلیارد طرح معدنی در کرمان آماده سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: 100 میلیارد ریال طرح معدنی در استان کرمان آماده سرمایه‌گذاری است.

100 میلیارد طرح معدنی در کرمان آماده سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ‌محمد‌مهدی زاهدی‌‌ در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری چین در شهر پکن اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد‌ هر زمان که لازم باشد، قوانین لازم را تصویب کند و مجلس و دولت در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: با وجود بحران‌های اقتصادی در دنیا ایران از نظر اقتصادی در سال‌های اخیر رشد داشته و این رشد فرصت خوبی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده و کرمان از باسابقه‌ترین استان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان نیز در این نمایشگاه گفت: 100 میلیارد ریال طرح معدنی در استان کرمان آماده سرمایه‌گذاری است.

‌محمد تکلوزاده‌ تصریح کرد: 6.5 میلیون تن تولیدات کشاورزی در استان کرمان سالانه وجود دارد که 135 نوع محصول تولید را شامل می‌شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز گفت: اتاق بازرگانی با هدف توسعه سرمایه‌گذاری، اشتغال و صادرات استان از برگزاری نمایشگاه‌های خارجی حمایت می‌کند.

‌محسن رشید‌فرخی‌ از تعامل خوب مدیریت استان کرمان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با اتاق بازرگانی به عنوان پشتوانه این حرکت‌ها نام برد.

وی ابراز داشت: با فضای به وجود آمده‌ استان کرمان به جایگاه واقعی در زمینه سرمایه‌گذاری و صادرات می‌رسد.

نمایندگان مردم بافت، رابر و ارزوئیه، زرند و کوهبنان، بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/ 2446/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول