اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی حمل و نقل گیلان خبر داد

فراخوان جذب سرمایه‌گذار بخش حمل و نقل جاده‌ای گیلان

خبرگزاری فارس: معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از فراخوان جذب سرمایه‌گذار حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.

فراخوان جذب سرمایه‌گذار بخش حمل و نقل جاده‌ای گیلان

علی حدادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جذب سرمایه‌گذار‌ در حوزه حمل و نقل جاده‌ای گیلان اظهار کرد: بخش خصوصی با فراخوان واحد بازرگانی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، در ساخت و نصب هشت پل عابر پیاده استان سرمایه‌گذاری کرده است.

وی به اهداف احداث پل‌های عابر پیاده اشاره کرد و افزود: ارتقای سطح ایمنی تردد و سلامت عابران پیاده، کاهش تلفات و حوادث رانندگی ناشی از عبور و مرور عابران در محورهای برون‌شهری گیلان از جمله اهداف احداث پل‌های عابر پیاده است.

معاون اداری حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: در راستای واگذاری امور به بخش‌های غیر دولتی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در زمینه افزایش ایمنی تردد، پس از شناسایی و مکان‌یابی مناطق پر تردد عابر پیاده در محورهای استان از طریق فراخوان به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه سرمایه‌گذاری و انتفاع بخش خصوصی، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران واجد شرایط پس از احداث پل‌های عابر پیاده از طریق نصب تابلوهای تبلیغاتی بر پیشانی پل‌ها و بهره‌برداری تبلیغاتی در مدت زمان معین نسبت به جبران هزینه‌های انجام شده و انتفاع اقدام می‌کنند.

حدادی مکان‌یابی و صدور مجوز تابلوهای تبلیغاتی حاشیه راه‌ها را از تکالیف اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان دانست و خاطرنشان کرد: تبلیغات از طریق شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعاونی که در ردیف کانون‌های تبلیغاتی معتبر هستند، انجام می‌شود.

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، اذعان کرد: سرمایه‌گذاران باید به منظور کسب اطلاعات بیشتر به واحد بازرگانی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان مراجعه کنند.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول