اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه:

درآمد موقوفات ملایر با سرمایه وقفی موجود در آن تناسب ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سرمایه وقفی که در شهرستان ملایر وجود دارد سرمایه بسیار ارزشمندی است که این درآمد با سرمایه آن تناسب ندارد.

درآمد موقوفات ملایر با سرمایه وقفی موجود در آن تناسب ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام علی محمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه ما باید کارهایی انجام دهیم که مردم خدمات وقف را ببینند و آن را در زندگی لمس کنند، اظهار داشت: این مهم به لطف خدا در ملایر انجام گرفته و این مایه افتخار است که ساخت استخر، خوابگاه دانشجویی، فروشگاه رفاه، مدرسه و... همه از برکات وقف در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه امیدواریم هرچه از عمر وقف می‌گذرد در نظام جمهوری اسلامی مردم بیشتر با وقف آشنا شوند، نیز خطاب به کارکنان اوقاف ملایر، افزود: با خدمات شما عزیزان و توفیقات حضرت حق، مردم خدمات و ثمرات وقف را بیشتر لمس کنند و نسبت به وقف علاقمند شوند و نسبت به وقف اموال و املاک خود ترغیب شوند.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد: هنر ما باید از طرفی احیای موقوفات گذشته و بهره‌وری صحیح و مناسب از آنها باشد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر، باید بکوشیم خدمت خوب و مناسبی به مردم ارائه کرده و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز موقوفات جدیدی به وجود آوریم.

علی‌محمدی با بیان اینکه شهرستان ملایر از وقف بالایی برخوردار است، تصریح کرد: هنوز هم جا دارد که ما موقوفاتی متناسب با نیاز روز جامعه به وجود آوریم.

وی با بیان اینکه هم و غم ما بر این است که فرهنگ وقف در جامعه احیا شود، گفت: سرمایه وقف که در این شهرستان وجود دارد سرمایه بسیار ارزشمندی است که این درآمد با سرمایه تناسب ندارد و انشاء‌الله با زحمات شما خادمین عرصه وقف به جایی برسد که این درآمد و سرمایه به تناسب برسد.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پایان تصریح کرد: هر مقداری ما حق وقف را احیا کنیم، به بهره‌وری بیشتر آن می‌انجامد اما اگر خدای نکرده حق وقف ادا نشود موقوف علیه و مردم ضرر خواهند کرد.

انتهای پیام/89004/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول