اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمل خبر داد

موافقت وزیر بهداشت با راه‌اندازی نخستین دانشکده داروسازی مازندران

خبرگزاری فارس: ر‌ئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاسیس دانشکده داروسازی مازندران در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی موافقت کرد.

موافقت وزیر بهداشت با راه‌اندازی نخستین دانشکده داروسازی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فاضل لاریجانی ظهر امروز در جمع اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه اظهار کرد: وحید دستجردی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استناد رأی صادره در دویست و بیستمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با تاسیس دانشکده داروسازی به عنوان تنها دانشکده داروسازی استان مازندران موافقت اصولی کردند.

لاریجانی اظهار داشت: راه‌اندازی رشته‌های علوم پزشکی در شهر آمل از آرزوهای دیرینه مردم علم‌دوست و عالم‌پرور این شهر بود که با راه‌اندازی دانشکده داروسازی موافقت شد.

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون پزشکی این دانشگاه و نظر مساعد دستجردی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اذعان داشت: دستاورد اخیر یعنی تخصیص این رشته به واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی به طور انحصاری،  وظیفه ما را برای ارائه خدمات مناسب و تامین امکانات مورد نیاز مضاعف می‌کند.

وی تصریح کرد: این واحد دانشگاهی 72 هکتار فضای جغرافیایی دارد.

لاریجانی افزود: این دانشگاه بیش از 35 هزارمترمربع فضای آموزشی و پژوهشی، 100 آزمایشگاه و کارگاه مجهز و مدرن و بسیاری امکانات رفاهی، آموزش و پژوهشی بی‌نظیر در سطح منطقه دارد.

انتهای‌پیام/86011/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول