اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت کمیته امداد استان زنجان خبر داد

هزینه یک میلیارد ریالی برای ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از هزینه یک میلیارد ریالی برای ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

هزینه یک میلیارد ریالی برای ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان زنجانی

وحید محمدیون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گزارشی از اقدامات بهداشتی ارائه شده توسط کمیته امداد استان زنجان ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال‌جاری بالغ بر یک میلیارد ریال برای ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان هزینه شده است، افزود: از مهم‌ترین سرفصل‌هایی که خدمات بهداشتی کمیته امداد استان زنجان در قالب آن ارائه شده است، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، آموزش سلامت، اهدا اقلام بهداشتی، تکریم سالمندان و توزیع سبدهای غذایی بین مددجویان است.

رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین ارائه خدمات بهداشتی اردوگاهی، معاینات دوره‌ای مجریان طرح‌های خودکفایی، بهسازی محیط‌های خودکفایی، بینایی‌سنجی مددجویان و همچنین ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان به مددجویان را نیز از دیگر اقدامات اداره بهداشت کمیته امداد استان عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع در نیمه نخست سال‌جاری یک‌هزار و 574 فقره خدمات بهداشتی به مددجویان این نهاد ارائه شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول