اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد بوشهر:

400 بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد بوشهر هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: 400 بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر هستند.

400 بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد بوشهر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در حاشیه دیدار با یکی از خانواده‌های بیماران صعب‌العلاج اظهار داشت: افرادی که از بیماری‌های صعب‌العلاج اعم از نارسایی قلبی، ناراحتی کلیه، سرطان و غیره رنج می‌برند زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند تا با همت مسئولان و مردم خیر از امکانات درمانی مناسب بهره‌مند شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برای جذب حمایت‌های افراد خیر و متمکن جامعه اقداماتی در زمینه اطلاع‌رسانی آغاز شده است.

محبی عنوان کرد: علاوه بر این طرح، موارد دیگری هم در کمیته امداد طراحی شده که با یاری اقشار مختلف مردم در آینده نزدیک به مرحله اجرا در می‌آید به طوری که هم‌وطنان می‌توانند با حضور در ادارات و دفاتر کمیته امداد با پر کردن فرم‌های مورد نیاز به خانواده‌های مورد انتخاب خود کمک‌رسانی کنند.

وی افزود: در این راستا وجوه واریز شده از سوی افراد در حساب بانکی، در موضوعی که خودشان انتخاب کرده‌اند به طور قطع هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر همچنین به بهره‌مندی 400 بیمار صعب‌العلاج از اجرای طرح شفا اشاره و خاطرنشان کرد: بیماران صعب‌العلاجی که با مشکلات مالی جهت درمان مواجه هستند از طریق حامی‌یابی به آنها کمک می‌شود.

محبی یادآور شد: مواردی دیگر مانند ساخت سرویس‌های بهداشتی آموزش‌های بهداشتی و توزیع لوازم بهداشتی، دیگر خدمات انجام شده در جهت پیشگیری از بیماری این نهاد بوده است.

برگزاری 48 طرح فلاح در کمیته امداد شهرستان بوشهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوشهر نیز در حاشیه این دیدار از برگزاری 48 طرح فلاح در کمیته امداد شهرستان بوشهر خبر داد.

علی حیدری بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون 48 کارگاه طرح فلاح در کمیته امداد این شهرستان با هدف تقویت بصیرت دینی به خصوص بین مددجویان نسل جوان بوده است.

وی افزود: برپایی این طرح موجب بالا رفتن سطح دانش و آگاهی خانواده‌ها در خصوص انحرافات و پیشگیری از گسترش خرافات و اندیشه‌های انحرافی میان آنها می‌شود.

حیدری با بیان اینکه بالا رفتن سطح آگاهی دینی و بصیرت اسلامی در جامعه امری ضروری است، عنوان کرد: کمیته امداد با درک اهمیت این مسئله در جامعه در جهت آشنایی بیشتر مددجویان با مبانی دینی، معرفتی و تقویت افکار دینی خانواده‌های تحت حمایت اقدام به برگزاری کارگروه‌ها و کلاس‌های طرح فلاح با حضور مبلغان دینی در منازل مددجویان می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوشهر در پایان اذعان داشت: مباحث ارائه شده در این جلسات را موضوع‌های اخلاقی فقهی، سیره ائمه اطهار (ع) و قرائت قرآن مطرح کرد.

انتهای پیام/66002/ر/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول