اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

ارائه خدمات کمیته امداد به 78 هزار نفر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ارائه خدمات کمیته امداد به 32 هزار خانوار و 78 هزار نفر در استان بوشهر خبر داد.

ارائه خدمات کمیته امداد به 78 هزار نفر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، فرید محبی بعد از ظهر امروز در نشست با امام جمعه کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و حجم و کیفیت خدمات این نهاد طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: رضایت‌مندی مردم محروم و ضعیف جامعه و ارائه خدمات بی‌منت به این قشر در صدر اولویت‌های کمیته امداد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال در مددجویان کمیته امداد خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت به کمیته امداد محول شده و به محض ابلاغ آیین‌نامه طرح‌ها در کارگروه توسعه اشتغال روستایی بررسی می‌شود.

محبی از ارائه خدمات کمیته امداد به 78 هزار نفر در استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود تعداد 32 هزار خانوار با جمعیت 78 هزار نفر در بوشهر از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: همچنین بیش از یک‌هزار و 300 خانوار با جمعیتی حدود 4 هزار نفر در استان از نظام چند خدمتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد در ادامه بر لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ زکات در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: زکات امر مهمی است و تلاش داریم با فرهنگ‌سازی در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

محبی با اشاره بر اینکه اکنون فقط کمیته امداد و ائمه جمعه در بحث زکات فعال هستند افزود: باید در بحث مدیریت و فرهنگ‌سازی امداد به گونه‌ای عمل شود که تمامی دستگاه‌ها در برنامه‌های زکات فعال باشند.

وی عنوان کرد: صداو سیما یک ظرفیت پر مخاطب است که می‌توان با تدوین و پخش برنامه های خاص زکات مردم را از برنامه‌ها و فعالیت‌های زکات آگاه ساخت.

محبی تصریح کرد: باید از توان موجود برای گسترش فرهنگ زکات بهره ببریم.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول