اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زرندیه خبر داد

رشد 152 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد زرندیه

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ‌زرندیه گفت: میزان کمک‌های مردمی پرداخت شده به کمیته امداد شهرستان ‌در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه 152 درصد رشد داشته است.

رشد 152 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد زرندیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی، محمود محمودی اظهار داشت: میزان این کمک‌ها بالغ بر یک میلیارد و 517 میلیون ریال است که نسبت به برنامه مصوب سال 91 رشد 55 درصدی  داشته است.

وی از وجود هفت هزار و 111 صندوق فعال در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم نیک اندیش این شهرستان با امین دانستن این نهاد و با هدف کمک به نیازمندان و رفع احتیاجات آنان کمک‌های خود را به این صندو‌ق‌ها می‌پردازند. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه خاطر نشان ساخت: با توجه به نوع مشکلات نیازمندان و شرایط جامعه کمک رسانی و امداد نیازمندان امری واجب و در اولویت کاری است و این نهاد با تمام توان خود در تحقق این مهم  تلاش می‌کند.

روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی همچنین از ایجاد 56 فرصت شغلی در آبان ماه سال جاری در کمیجان خبر داد.

بر اساس این گزارش مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کمیجان گفت: در آبان ماه سال جاری 50 فرصت شغلی جدید توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)  این شهرستان ایجاد شده است.

ابراهیم خسروی اظهار داشت: این میزان اشتغال در رشته‌های صنایع دستی، کشاورزی، بازرگانی و کاریابی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.

وی 25 مورد این مشاغل را مربوط به صنایع دستی برشمرد و افزود: صنایع دستی و فعالیت در این زمینه می‌تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال مناسب و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت باشد.

وی اولویت اصلی امداد را بر مبنای  خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت دانست و تصریح کرد: با ایجاد اشتغال برای جوانان و خانواده‌های تحت حمایت گام‌های موثری در پیشبرد جامعه به سمت فعالیت و سازندگی و کاهش وابستگی برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/87001‌/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول