اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

بررسی مشکلات منطقه محروم «پیچاب» توسط مسئولان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار باشت مشکلات منطقه محروم پیچاب مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات منطقه محروم «پیچاب» توسط مسئولان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، فرماندار این شهرستان صبح امروز به همراه اعضای ستاد مناطق محروم کمیته امداد امام استان کهگیلویه و بویراحمد از منطقه پیچاب شهرستان باشت بازدید کردند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی این استان در بازدید یاد شده گفت: در این بازدید از برخی روستاهای منطقه محروم پیچاب از جمله کنده گوراب و سراستانه در شهرستان بازدید و از نزدیک مسایل و مشکلات آن‌ها بررسی شد.

ارسلان جلالفرد با بیان این‌که منطقه پیچاب دارای پتانسیل‌های زیادی برای دامداری و زنبورداری است، افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی در این منطقه در اولویت دریافت تسهیلات هستند.

وی توزیع کالاهای بهداشتی و خانگی، توزیع اقلام خوراکی و پتو و موکت به ارزش 25 میلیون ریال و پرداخت وام کارانگیزی را از جمله کمک‌های کمیته امداد به مردم منطقه پیچاب بیان کرد.

فرماندار شهرستان باشت نیز در این بازدید اظهارداشت: خدمات کمیته امداد امام خمینی به مناطق محروم قابل تقدیر است.

علی‌اصغر قلی‌پور نبود جاده دسترسی مناسب را از جمله مشکلات روستاییان منطقه پیچاب بیان کرد و افزود: جاده دسترسی این منطقه صعب‌العبور از طرف دهبزرگ در حال کار است که به دلیل کوهستانی بودن اعتبارات شهرستانی جوابگوی آن نیست.

وی ابراز داشت: کار مطالعه احداث شبکه برق منطقه پیچاب آغاز شده و مطالعات احداث شبکه برق در حال انجام است.

مسئول ارشد اجرایی دولت در باشت به فرسوده بودن شبکه آب شرب روستای کنده گوراب اشاره کرد و افزود: بیش از 2 هزار متر لوله پلی‌اتیلن برای اصلاح شبکه لوله‌کشی آب این روستا تحویل روستاییان می‌شود.

قلی‌پور ادامه داد: به زودی یک تیم از دامپزشکی شهرستان به همراه دارو و تجهیزات به منطقه پیچاب اعزام و به صورت رایگان دام‌های دامداران را معاینه می‌کند.

فرماندار باشت همچنین از جهاد کشاورزی خواست در توزیع کود شیمیایی کشاورزان منطقه پیچاب را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/82003/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول