اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت فرهنگی کمیته امداد استان زنجان:

1350 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: یک‌هزار و 350 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد هستند.

1350 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند

محمدرضا صراطی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانشجویان یکی از گروه‌های ویژه زیر پوشش کمیته امداد هستند که دارای نیازهایی متفاوت از سایر گروه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دانشجویان مددجو ادامه تحصیل در سطوح مختلف علمی و تامین هزینه‌های تحصیلی است، اضافه کرد: خوشبختانه با بسترسازی صورت گرفته توسط کمیته امداد امکان ادامه تحصیل دانشجویان مددجو فراهم شده است.

سرپرست مدیریت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد با پرداخت کمک هزینه تحصیلی و همچنین معرفی دانش‌آموزان به کلاس‌های کنکور قبل از شرکت در آزمون از دانشجویان مددجو حمایت می‌کند، افزود: در حال حاضر یک‌هزار و 350 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان در دانشگاه‌های مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

صراطی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از خدمات کمیته امداد در حمایت از دانشجویان زیر پوشش این نهاد افزود: یکی از اقدامات کمیته امداد ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان نخبه زیر پوشش کمیته امداد است.

وی همچنین با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان به منظور افزایش نشاط و شادابی دانشجویان اقدام به برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی برای دانشجویان زیر پوشش می‌کند، اضافه کرد: در سال‌جاری 38 نفر از دانشجویان پسر زیر پوشش کمیته امداد استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول