اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

کمیته امداد الگویی مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که در پرداخت تسهیلات و کاربری صحیح آن‌ها دقت بیشتری صورت گیرد، گفت: شیوه ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار از طرف کمیته امداد می‌تواند الگویی مناسب برای سایر دستگاه‌ها باشد.

کمیته امداد الگویی مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از  کهگیلویه، سید ناصر رضایی در حاشیه نشست توسعه اشتغال شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: اشتغال بحثی فرا بخشی است و ایجاد آن در گرو تفاهم همه بخش‌ها خواهد بود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در برنامه‌ریزی برای بحث شغل باید به سمت ایجاد اشتغال پایدار حرکت کنیم، عنوان داشت: باید با نیازسنجی و ظرفیت‌های موجود در هر منطقه سعی در ساماندهی افراد جویای کار کنیم.

وی با بیان این‌که آسیب‌های زیادی به تسهیلات و برنامه‌های ایجاد اشتغال مترتب است، عنوان کرد: نباید پا در جای پای کسانی بگذاریم که این مسیر را اشتباه رفته‌اند و گاه کم کاری‌های زیادی در این زمینه انجام داده‌اند.

رضایی با بیان این‌که انحراف در کاربری تسهیلات اساسی‌ترین معضل در ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: ساماندهی تسهیلات بانکی و نظارت بر کاربری آن‌ها باید در دستور کار بانک‌های عامل و دستگاه‌های معرف قرار گیرد.

فرماندار کهگیلویه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی به جهت تلاش برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش عنوان کرد: رویه کمیته امداد می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب در جهت ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: با نگاه اجمالی به فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد می‌توان به نقاط ضعف سایر دستگاه‌ها پی برد و این نقطه ضعف بزرگ عدم نظارت دقیق بر استفاده به جا و صحیح از تسهیلات بانکی است.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان کهگیلویه با اشاره به این‌که در آمار واقعی بیکاران شهرستان باید دقت بیشتری شود، تأکید کرد: صحت آمار بیکاران در تدوین برنامه‌های مختلف بسیار مؤثر است و باید سعی شود آماری صحیح در این زمینه ارائه شود.

انتهای پیام/2571/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول