اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول نشریه بنا و نمای سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان:

بنا و نما، انگیزه پژوهشی مهندسین را افزایش داده است

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول نشریه بنا و نمای سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان، گفت: نشریه بنا و نما انگیزه مهندسین برای انجام فعالیت‌های پژوهشی را افزایش داده است.

بنا و نما، انگیزه پژوهشی مهندسین را افزایش داده است

حسن مجتبی‏زاده امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نشریه بنا و نما در قالب فصلنامه‏ در بین اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در حال توزیع است.

وی به محتوای این نشریه اشاره کرد و افزود: محتوای این فصلنامه خبری، پژوهشی و آموزشی است که سعی در افزایش آگاهی مهندسین دارد.

مدیر مسئول نشریه بنا و نمای سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان، خاطرنشان کرد: فصلنامه بنا و نما در ادارات دولتی، دستگاه‏های اجرایی، کتابخانه‌های عمومی استان و در بین اعضای سازمان در حال توزیع است.

مجتبی‏زاده فعالیت این نشریه را سبب پویایی در بین جامعه مهندسین دانست و یادآور شد: اقدامات مناسبی برای ارتقای سطح دانش مهندسین در این نشریه صورت گرفته است.

وی به چاپ و توزیع 12 شماره از این نشریه اشاره کرد و افزود: شماره 12 این نشریه در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

مدیر مسئول نشریه بنا و نمای سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان، در زمینه موفقیت‏های این نشریه گفت: سال گذشته فعالیت‏های نشریه سبب تقدیر از این فصلنامه در گردهمایی روابط عمومی‏های سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در قزوین شد.

مجتبی‌زاده خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد تا فعالیت این نشریه به صورت مداوم ادامه یابد و در جهت افزایش سطح علمی و فنی مهندسین تلاش شود.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول