اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات ارشاد قم:

نشریه «ادیان و مذاهب» مجوز گرفت

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نشریه پژوهشنامه ادیان و مذاهب با اخذ مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات به جمع نشریات قم پیوست.

نشریه «ادیان و مذاهب» مجوز گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه‌یار افزود: با توجه به درخواست دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان صاحب امتیاز در خصوص صدور پروانه نشریه پژوهشنامه ادیان و مذاهب، انتشار نشریه مذکور در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات با مشخصات مربوطه مورد موافقت قرار گرفت و از تاریخ صدور مجوز با تأکید بر رعایت ماده 16 و سایر مقررات مندرج در قانون مطبوعات، انتشار نشریه مزبور بلامانع اعلام شد.

وی اظهار کرد: این نشریه به مدیر مسئولی سیدابوالحسن نواب با ترتیب انتشار فصلنامه به جمع نشریات قم پیوست.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به دیگر خصوصیات این نشریه اشاره کرد و ابراز داشت: این نشریه با زبان فارسی، به روش پژوهشی و در زمینه علوم انسانی (الهیات، ادیان و مذاهب) منتشر می‌شود.

خامه‌یار عنوان کرد: نشریه پژوهشنامه ادیان و مذاهب به صورت مجله‌ای با قطع و اندازه رحلی در قم به چاپ رسیده و در سراسر کشور توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول