اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری:

24 نشریه در چهارمحال و بختیاری فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 24 نشریه در این استان فعال و به انتشار دوره‌ای مطبوعه خود می‌پردازند.

24 نشریه در چهارمحال و بختیاری فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: نقل واقعی و منصفانه و نیز به پرداخت کیفی به موضوعات استانی در نشریات بسیار اهمیت دارد.

وی با بررسی نیازها و انتظارات اصحاب رسانه، گفت: در بررسی شیوه‌های اطلاع رسانی نشریات و زمینه‌های نشر اخبار این استان، روند مستمر چاپ الزامی است.

گنجی ادامه داد: کیفیت چاپ، تیراژ، چگونگی توزیع و محتوای نشریات استانی میزان بهره‌مندی آن نشریه از حمایت‌ها و یارانه‌ها را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به داشتن 42 مدیر مسئول برای نشر مطبوعات در این استان، عنوان کرد: از این تعداد 24 نشریه فعال و به انتشار دوره‌ای مطبوعات خود می‌پردازند. 

وی با بررسی دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه‌، ابراز داشت: سطح کیفی برگزاری این دوره‌های آموزشی با دعوت از اساتید مطرح کشوری بالا رفت و مدیریت برگزاری این دوره به خانه مطبوعات سپرده شد.

گنجی در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران نخبگان جامعه فرهنگی به شمار می‎روند، متذکر شد: باید در پیگیری امور و مشکلات آنها دقت بیشتری داشت و آنها را در مسیر رشد و پیشرفت جامعه یاری داد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: یک مطبوعات کامل، موثر و به روز می‌تواند فضای فکری و فرهنگی جامعه خود را متحول کند و تعامل خود را با اصحاب فرهنگ و هنر و نخبگان جامعه پررنگ‌تر کند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول